Det var ju roligt...

..att iallafall  Beauty Planet   paketet anlände redan idag:)!
(Blush paketet har jag inte en susning om när  det kommer...)

Denna gång blev det en ögon-natt-repair  från  Estee Lauder    som heter  Advanced Night Repair   .
Det är en behandling för ögonen som man sover med..Har aldrig prövat men hört mycket gott om den!
Ska bli spännande att använda ikväll..kanske vaknar upp som en ..nyponros?!;)..imorgonbitti? :P
Kan tänka mig att man kan ha den dagtid också om man tex. är mycket torr,har solat, varit ute i kyla etc.
Pris  på Beauty Planet  369 kr    .


Och...så fanns ju Dior Eclat satin nr 102   som jag bloggade om tidigare idag med,såklart! ;)
 Pris på Beauty Planet  309 kr  .
Den är ljus och passar  verkligen utmärkt på höst,vinter och vår!
Färgen heter Porchelain..och ja..lite porslinsdocke look får man ..;)!
Ska visa en makeup bild med den någon dag framöver så får ni se hur den ser ut på.
(även om man kanske inte alltid ser alla detaljer på mina bider..det är svårt att ta riktiga "close-ups" )

Glöm inte att kolla in på  mina auktioner      ..sista dagen på en del saker idag!

Kram Hannah♥
2 kommentarer
Frida & Fabulous

åh, älskar dina beautytips.. är väldigt torr runt ögonen så det kanske är något för mig att satsa på?! skall kika in auktionerna :)

hannahsthlm

Frida: vad kul!:)Jag ska recensera sen..lovar :)!