Bloggundersökning!


OBS!!LÄNKEN FINNS NU I VÄNSTER SPALTEN  BLAND ÖVRIGA LÄNKAR TILL  OLIKA NÄTSHOPPAR ETC...UNDER BLOGGUNDERSÖKNING!

Prövar om detta funkar! Svara gärna på undersökningen redan nu=)!

Kram Hannah♥


I SPALTEN TILL VÄNSTER DÄR JAG HAR MINA ANDRA LÄNKAR  UNDERSÖKNINGEN NU INLAGD UNDER :
BLOGGUNDERSÖKNING!
Den länken funkar BRA=)!

Svara gärna på undersökningen alltså i LÄNKSPALTEN till Vänster på min blogg under BLOGGUNDERSÖKNING!
Skriv gärna en kommentar om du svarat och om det fungerar för dig!

TACK!/Hannah52049-1872

Visst är Lilla-E ADORABLE i sin LACOSTE MÖSSA=)!
Han är dock liite rädd för sin docka Amazing Amanda...hon pratar väldigt mycket ;)!
22 kommentarer
Lene

hmmm..länken funkar inte för mej.. skumt. får försöka senare

Sandra

Har svarat :)

hannahsthlm

Lene: länken funkar inte för mig heller...=(

Sandra: Funkade länken för dig?=)

Sandra

Nja det gick inte att klicka på länken, men jag kopierade och klistrade in i adressfältet =)

Linda

Har svarat och det gick så bra så, via länken till vänster! Tack för linnet förresten, passar utmärkt :)

hannahsthlm

Sandra: Ok=)! tack för svaret!

Linda: åhh..så roligt :)! jag älskar mitt svarta!
vad trevligt att du svarat på undersökningen! :)

delinda

funkade:) har svarat på undersökningen:) ska bli kul o se resultatet

hannahsthlm

delinda: Ja! tack så mycket:)!

Z: Så roligt! Tack=)!

Z.

Funkade utmärkt för mig med så nu har jag svarat! :)

/Kattis

Funkade för mig med, har svarat!
Ha en fin kväll!

Linnéa

Nu har jag också svarat på undersökningen! Länken fungerade bra:)
Tänkte höra om du postat brevet till mig? Det har nämligen inte kommit fram.. Hoppas det inte kommit bort!!

Lene

ja nu funkade länken så nu har jag med dragit mitt strå till blogg-stacken:)

hannahsthlm

Z: så kul=)!

Kattis: Roligt=)! ha en fin kväll du med !

Linnea: Va bra!=)
Mindre bra med Eye Lash Curlern som jag postade i SÖNDAGS...hoppas den dyker upp!
Jag skrev avs. på den...hoppas den kommer snart!
medd. mig så jag VET! Kram!
har faktiskt aldrig varit med om något som kommit bort förr...

Lene: Tack=)! Så bra!

Dee

Jag har svarat, använde länken som låg bland dina andra länkar.

Johanna

Jag har svarat också nu!
Nu blir jag nyfiken på ditt rouge också, har fått mitt och testat! :)

hannahsthlm

Dee: Va bra=)!

Johanna: tack:)! Mitt rouge var super fint, ditt såg också härligt ut! Recension kommer..snart!:)

hannahsthlm

Linnea: åhh..jag hoppas så att den kommer fram till dig..=) Hör av dig annars som sagt så får vi ordna det på nåt sätt! Kram!

Linnéa

Ok, Ja, konstigt.. Men superbra att du skrev avs. Då finns det ju en liten chans att den dyker upp hos dig i alla fall om den kommit på villovägar!:)
Bra att jag vet att den är postad ialla fall!:)
Kram!

Helen

har svarat på undersökningen.. =0)

Mia

Så sööt, min lille gosse vägrar att ta i en docka, jag har minsann försökt... Ska försöka med dockor helt i tyg så får vi se...
Jag har fyllt i undersökningen... Ha det gott och snart ses vi ju, kommer att bli så roligt...

hannahsthlm

Helen: åhh..vad trevligt! tack för att du tog dig tid!:)

Mia: ha ha..Lilla-E gillar eg. riktiga bebisar..han lekar inte så mkt med sina dockor..men..han önskade sig faktisk en i julklapp:)! Annars är ju bilar,bilar och bilar det han vill leka med..du vet säääkert hur det är med de små killarna ;)!
Vad roligt att du gjorde bloggenkäten:)! Japp..snart ses vi..urtrevligt!

Camilla

Gud vilka söta barn du har! Alltid så fräcka kläder!!! Jag är stolt mamma till två döttrar (3,5 år och 6mån) Men nu undrar jag VAR handlar du dina barnkläder??