Baggar

Nej men ..nu tror jag bestämt  Gustav Skarsgård fick en bagge   ..
Han är väldigt charmig måste jag säga..inte snygg...lite tunhårig..men charmig ;)!
Mina grannar har jag inte sett till..jag har inte sett till någonting egentligen..förren nu då..
..Lilla-E har vägrat kolla på galan, verkligen   vägrat  och vi har haft fjärrkontroll krig..nu sover han dock! ;P

Nu ska jag "andas" lite...Ciao!♥

Uppdatering:Jag är sååå trött...man blir faktiskt grymt trött av att frysa...hatar vinter...bläää....LOVAR att besvara era kommentar imorgon....NU ska här sussas;)! NattI natti!
10 kommentarer
cleo

Charmen är det viktigaste! Och nog är han söt ändå!

hannahsthlm

cleo: ;)Jaaa..

Goddess

Visst blir man trött av att frysa! Därför häckar jag vid brasan, och då är ju den bärbara datorn perfekt att ha iknät.Tyvärr tror jag att jag har halsont på väg...

Käthe

God natt!

Mia

Ja nu ger jag mig till och med, idag stannar vi nog inne. Hua så kallt...

sura tanten

Visst är han lite charmig ;)

Sessan

Tycker han är jättesöt!!!! Och duktig ;-)

Du har väl långisar när dte är så här kallt? Jag har dte och ullpolo, fryser inte det minsta!

Finns inget dåligt väder bara...ja, du vet ;-)

Amanda

Tycker galan var ganska trist, det fanns inga riktigt bra filmer i år.

hannahsthlm

Goddess: Fy..brasa..såå coosey..vill oxå ha ;)!

Käthe : =)

Mia: jaaaa fyyy :/

suratanten: Yes ;)!

Sessan: Japp=)!
jag hade långisar..eller..rättresagt leggings och kjol..ha ha..men även benvärmare och Goose jacka;)!

Amanda:åhh.... jag såg inte så mkt för Lilla E ville inte se...:S
Håller med om att det inte varit några höjdar filmer på den svenska fronten den senate tiden så ur det perspektivet kändes ju det hela inte såå intressant! Jag skulle spana efter mina grannar som var där..men de såg jag inte till..så kan det gå ;)!

Stardoll Cheats

I am very excited to see this site.
Universal design and accessibility.
Congratulations!