WANTED

52049-2175


JOEY NEWYORK Pure Pores Pore Minimizer Foundation   445 kr

Är så sugen på den här foundationen från  Joey New  York , ,att  det är bäst jag  stänger ner datorn innan jag klickar hem den...;)
 Självklart kan du  klicka hem den från  Eleven    som säljer Joey New York.

Denna foundation  ska  ge ett  fabolous  resultat och samtidigt minska porer.
Hmm...Kan det  möjligen bli bättre?
Färgen   Porelain   skulle jag satsa på.
Fy vad jag  vill ha den NU      !!

Gonaaaattt...

/Hannah
12 kommentarer
nollåttan

OK hur stort är ditt badrumsskåp egentligen???? ;) sussa gott!

malle

alltså människa....du om ngn måste verkligen ha smink för flera flera tusen? =)))

sov så gottis ! =)

Beatrice

Asså jag tror att Joey New York är ett skitbra märke, jag vill ha den här:
http://www.eleven.se/joey-new-york-correct-a-line-for-face-treatment-2425.html

Jag fick den i prov i en tidigare beställning från Eleven, och den är helt underbar!

Frida & Fabulous

åh, den låter ju perfekt!

hannahsthlm

nollåttan: Hi hi..för litet för mina saker men...jag har ju ändå ingenting att använda..tycker jag ;)

Malle: Joo..det har jag nog..men ändå ;)

hannahsthlm

Beatrice: Joey New York ÄR ett superbra märke =)!!

Frida: =)

annika

blev också sugen på Joey New Yorks foundation, men tycker färgerna verkar lite underliga. Det står att de passar till hudton pink/peach och jag tror tyvärr att jag behöver en gulare nyans....

hannahsthlm

Annika: åhh..men det menas att de passar både till pink= rosa samt peach= gul..så du kan nog ha den=)!

Milla

Jag kommer bara att tänka på Joey i Vänner när jag ser den makeupen. *haha*

hannahsthlm

Milla. =)

Sofia

Joey kan jag verkligen rekommendera!!! Jag har både deras primer och foundation.Pure Pores primern funkar verkligen. Drar ihop porerna mitt framför dina ögon! Mycket bättre än Smashbox tycker jag. Den ihop med deras foundation håller dig fräsc i princip heeeela dagen. :)

Annikki

Minska porer? Lät bra.....är kanske värd att testas