Var är DN?

Får se om DN   fotografen dyker upp..Sitter och väntar på att han ska slå en pling så jag kan göra lite annat sen....
Redaktören ringde imorse och frågade om de kunde fota här hemma...Neeej..sa jag, automatiskt, nu  har jag ändrat mig men..han kanske blev sur..vad vet jag?
Kl 9 har man  (läs jag)iallafall inte lust att släppa in någon när man bor med två klimpar som d r ä l l e r bandyklubbor, nallar och kläder överallt och man  själv halväter på en limpmacka samtidigt som man tar på en klimp en bävernylonoverall och man inte hittar den andra pippi vanten...
Aja..vi får se om de hör av sig igen...ha ha... :-)

Vet ni...annars kan ni hålla ukik efter mig på TV  , På Torsdag då ska jag vara med i en lokal kanal   .
 Tyvärr tror jag inte såå många har den kanalen..eller..tyvärr och tyvärr..kanske är lika bra:P

Hörs senare! Ciao!♥
6 kommentarer
annika

vilken kanal är det? vad shoppade du eg i Gbg?? Nyfiken, nyfiken!!

hannahsthlm

Jag veeet inte exakt...jag ska länka sen..har hemsidan till kanalen..Jag kan visa större bild på shoppingfynden senare idag!=)

nea

vad kul, då ska jag försöka titta :)
om det är någon kanal jag har, alltså...

Jen

Ha ha självklart att man inte vill släppa in en FOTOGRAF kl 9 på morgonen. Vid den tiden släpper man ju knappt in vaktmästaren även om det är översvämning i köket... :)

nollåttan

haha, är det Lokalkanalen som jag på min TV döpt till KvaliTV?
;)

hannahsthlm

nea: Nu står kanalen i ett inlägg=)!

Jen: Neej..ellerhuuur...ha ha=)

nollåttan: KvaliTV..hmm..osäker ;)!