Smashbox

52049-2152

Eleven har ju som bekant ett gigantiskt utbud  av roliga märken och även en hel del nyanser att välja mellan !
Det gillar   jag! :-)

Jag såg  att de sedan en tid har  Smashbox Studio Seamless Liquid Foundation   i ljusare nyanser än de hade förrut.
 Jag har ju prövat Bisque  och den var för mörk,  för mig, nu blev jag lite intresserad av Ivory istället som är den ljusaste.  (den har gul underton vilket de flesta passar bäst i )
 Den  kanske skulle kunna vara något...hmmm...
Jag gillade ju själva foundationen men inte den förra nyansen...aja..vi får se! :-)

Pris  för Seamless Foundation är  320   kr.

  Smashbox Starlight Whitening Photo Finish Foundation Primer 410 kr     .
 Är väldigt sugen på att  denna också då jag har hört att den ska vara bättre  än "originalet".
(fattas bara..den är ju ännu   dyrare..=)
Någon som har  prövat? Och  hur  är den bättre än originalvarianten   isådanafall?
Tipsa gärna!!

Hannah♥
3 kommentarer
Fröken SötSur

Oj, om den är bättre än orginalet, då måste jag slå till direkt! Jag har också varit sugen på den där foundation.

malle

happy valentin =))

Anonym

Jag har lite pigmentförändringar (mörkare än min normala hudton) efter mycket solning i tonåren, jag tycker whitening-varianten trollar bort dem och faktiskt bleker. Därför tycker jag att den är bättre!!!