Ojdå

Ha ha..det är  inte sant  . Jag måste sluta data folk, det är  livsfarligt!
Kan inte riktigt gå in på några detaljer....men..det blir mindre problem om man låter bli!:P

Har sjukt mycket att göööra....gahhh...det var ju just Måndag tycker jag, nu är det ju nästan Fredag...hmmm!
På Lördag går planet..från Skavsta..hade kollat fel..blir inget Arlanda alltså!

Någon som  vad som finns på  Skavsta ?Finns det överhuvudtaget    en taxfree butik   ?

Hoppas ni har översende med att jag inte hinner svara på så många kommentarer och kanske verkar lite allmänt dissy ;)!

Ciao!♥

14 kommentarer
nathalie

när jag åkte i januari fanns det inte speciellt mycket. Kanske tre olika märken bl.a clinique men de flesta produkterna var slut och utbudet var inte stort alls. Jag vart besviken iaf :)

hannahsthlm

nathalie. Jaa..då lär jag ju inte behöva bekymra mig över att spendera fööör mycket pengar i taxfreen....får kanske passa på att shoppa på planet istället då..men ..Arlanda har ju sådant BRA utbud!! vill dit istället!!

Pyret

Jag åkte tidigt en morgon ifrån Skavsta, fanns bara en liten Pressbyrå öppen :(. Såg inga större taxfree butiker så du sparar nog några sköna kronor!

Linda

Va! Har du vart på date??? Nu blir jag nyfiken! Vi får ta det vid sidan om bloggen tror jag ;)
Go natt :)

Maria

Ja skavsta är lite, men de har en del i alla fall!

hannahsthlm

Pyret: ohh..jaa..där spar jag nog en hel del kronor då !

Linda: hi hi..jaaa..jag går ju ut då & då..faktiskt ;)Inget jag tänker skriva om på bloggen iallafall..ha ha..vi får ta det som sagt ..lite mer privat isådanfall :)! go natt!

hannahsthlm

Maria. åhh--lite låter bättre än inget iaf ;)!

Caroline

Kan det bli bättre tajmat att åka till värmen än just nu när snön inte verkar ha några planer på att försvinna och våren fortfarande känns låååååångt borta... Vad härligt :-) hoppas ni får det varmt och soligt. Trevlig resa!

hannahsthlm

Caroline: Tack tack :-)!

Käthe

Ha det så bra!!

Cicci

En liten taxfree-butik finns det, men jaa den är liten :)!

hannahsthlm

Käthe: tack tack:-)!

Cicci: åhh..DET FINNS EN iaf..bättre än inget ;)!

Cecilia

Det finns en liten taxfree på skavsta. Den i Paris var dock bättre så vi handlade där ^^ Var på skavsta senast, Igår:)

Viljaroda

Thank you for all your emails and help. I have solved my problems with your help and my life is now worth living. I cannot thank you enough for what you have done for me and want the whole world to know how grateful I am for you. Thank you thank you thank you.