NEXT WEEK

Jag fick just ett mejl från den vänliga själen  på  DN som intervjuade mig förra veckan att  artikeln med mig  kommer publiceras NÄSTA VECKA   om någon var intresserad av att läsa...
Förmodligen Tisdag eller Onsdag..alltså  inte imorgon  !
Det kommer nog finnas på webben då också så jag meddelar er som vill läsa! :-)

Ännu fler auktioner  ute Här  nu!

Även Kanebo mascara, Smashbox primer och Calvin Klein deo!

bla.
Kokaii klänning
 Amplified tee

Knästrumpor med Hjärtan. Helt nya med lappar kvar!
Perfekta till Alla ♥ Dag !


Klicka för större bilder!

Natti natti/Hannah♥

13 kommentarer
Fröet

skulle verkligen vilja ha amplified tröjan. Tur att jag har 300.- endast på mitt konto just nu;) hehe. DEt är bra krejer

Sandra

Köpte Hello Kitty-linnet genom "köp nu", det verkar jättesött :)

johanna

den första klänningen var ju lite söt ;).

Anna

Åh, me love Kookai. Det var så mitt modeintresse började!

hannahsthlm

Fröet: =) Amplified har väldigt snygga grejer!

Sandra: jag såg det! har mejlat dig=)!

Johanna: Ja=)

Anna: Jaa.nästan mitt också ;)!

Fröken SötSur

Okej, ska hålla utkik efter dig i dn nästa vecka. Ha en underbar onsdag!

Själv är jag hemma med sjuka barn igen....ååååh...vad jag längtar till sommaren.

hannahsthlm

Fröken Söt Sur: jaaa..jag längtar veeerkligen till sommaren jag med...hälsa de små sjuklingarna att krya på sig:)!

Debbie

Klänningen minns jag att jag ääälskade när jag såg den i butik, hihi..sååå fin!! :D

hannahsthlm

Debbie: jaa..den ÄR verkloigen fin:)..lite liten för mig bara =(

Rebecca

Jätte söta knä strumpor!

hannahsthlm

Rebecca:=)

Anonym

Grymt snygg t-shirt ! :)

Joachimselina

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings