Mirakel Kit

52049-2180
Beautyplanet   får bara in nya och beroendeframkallande   saker hela tiden.
Just nu kan de som är sugna att pröva på  Freeze 24/7   produkter köpa ett  Miracle Kit där för 799 kr.

Då får man med :

Anti Ageing  Eye serum 7 g
Ice crystal Prep & Polish (peeling) 30 g
Freeze 24/7 Anti Wrinkle Cream 10 g (den som man punktbehandlar med som "fryser partier")
Ice cream Double scoop (den bästa fuktcremen i världen?) 15 g

Jag har slagit till iallafall....är grymt sugen på peelingen som jag endast haft som prov hemma och som "bonus" får jag ju med alla andra produkter i miniatyr som kan passa bra när man tex. reser!

Hannah♥
12 kommentarer
Fröken SötSur

Oj oj oj...jag kanske borde slå till! Fast jag vill ju ha den stora burken med Ice Cream och peelingen har jag redan en stor burk av. Ha en bra måndag!

hannahsthlm

Fröken Sötsur:Hmm.. jaa...den stora burken Ice Cream är en bättre investering kanske om du redan har peelingen! Ha en underbar Måndag du med! :-)!

Mia

Aj aj jag som inte tänkt shoppa men nyligen bloggat om just detta kitet... Aj aj igen, tål att tänkas på...

hannahsthlm

Mia: jaaa...jag tänkte fram & tillbaka jag med men kom fram till att det är en bra investering för mig ;)! Jag har faktiskt inte hittat några produkter som jag är så nöjd med som de från Freeze 24/7 :)! ALLt från märket är inte bra men Ice Creme och även ögon serumet (har jag upptäckt på senaste tiden) är outstanding..NU är jag sugen på att se om peelingen håller måttet ;)!

Käthe

Mycket bra pris!! Tyvärr tål jag inte peelingen. :(

hannahsthlm

Käthe: åhh..så synd=(
Peelingen verkar ju såå bra annars..får se om jag tål den då...Jag har ju bara prövat den en gång, men då gick det fint!

Maria

Peelingen är jättebra, jag skulle vilja testa ansiktstvätten som fanns på Blush för ett tag sedan. Double Scoop och ögonserumet är redan husgudar ;) Kram!

hannahsthlm

Maria:åhh..det måste jag ha missat..fanns det Freeze ansiktsvatten på Blush? Hoppas det kommer in igen .. Lät verkligen spännande :)! Kram!

Kerstin

Jag har varit skitsugen på det märket länge nu...

hannahsthlm

Kerstin. åh..du måste pröva ;)!

Sara

vilken cool frisyr du har på din "presentations bild"

Rouge

hehe, så härligt att shoppa lyxig superbra hudvård alltså! =D