Mina senaste små fynd..

 

........på Makeup/Skincare fronten tänkte jag presentera  här.

Från Blush   har jag bla. fått tag i Ole Henriksen´s   nya   facemist,  African Red Tea Face Mist    360 kr   .
Jag återkommer när jag använt den och ser om den är något att ha! ; ) Jag har dock hört mycket gott om den så jag hoppas  .

Jag har även hittat min  nya favorit ögon creme   .    Shiseido Eye Revitalizer    .
 Kostar ca 400 kr i butik.
Gör huden runt ögonen riktgt återfuktad och matt, en perfekt grund att lägga tex. foundation på.
Passar alla från ca 20 år och uppåt..motverkar även små kråksparkar etc.
Jag har fått tag i några till till ett ok pris och säljer därför  EN AV DEM HÄR  .
Såklart helt oanvänd och oöppnad. Passa på att fynda mina vänner!!

Jag är super glad att jag hittat den här cremen!:-)

 Känns trevligt  att iallafall ha  den att tillgå inför tv och morgondagen *S*..Vad jag ska ha på mig   är fortfarande ett  outforskat kapitel ;P

Nu ska det ätas god middag här!

Ciao och trevlig Onsdagskväll!♥
13 kommentarer
Sabor

Superbra tips på produkter ; ) Ha en fin kväll ;)

Linda

Ååå, ögoncremen låter bra! Har ingen sån...får fundera...har ju några dar på mig :)

Du hittar säkert nåt finfint att ha på dig, som vanligt :)

Kramisar!

Linda - Sjuktbra.blogg.se

oj,är jättesugen på att testa Ole Henriksen, men lite för dyrt för en studentekonomi :/

charisma

Man blir alltid så lycklig, när man köpt nytt smink!

Diana

Åh, jag är jättenyfiken på OH´s facemist! Ser fram emot en recension! ;)

Fröken SötSur

Ååååh...ögoncreme behöver jag, ska lägga bud direkt;)

Felicia

Älskar Shiseidos hudvårdsprodukter!

hannahsthlm

Sabor: Det samma ;-)

Linda: ja..den är verkligen super!=)

Tack söta! jag letar förbrilt i garderoberna ;)

ha en bra kväll gumman! Kram!

Linda: Jaaa..den är ganska dyr..ska återkomma vad jag tycker om den snart när jag använt den lite!=)

Charisma: Om inte annat så blir man snygg..are ;)

Diana: kommer om en vecka ungefär :)

Fröken Söt Sur: Den ÄR verkligen braaa..jag behövde också min vill jag lova ;)

Felicia: Jag med=)!

nollåttan

smashbox är jag sugen på att testa men nu har jag köpt model co och den är väldigt bra...hm. kanske köper jag din, hihi.

hannahsthlm

Nollåttan: Åhh.. jag har också Model Co nu..så du får gärna pröva min Smashbox;)! Visst är det underbart med primer=)!

Johanna

hej hannah! Har du fått pengarna? kram

Lene

jag ska ut och sminkshoppa imorrn så jag tänkte se om jag kunde hitta det inlägget där du svarade på min undran om tips om bra löspuder föra gången=) trevlig kväll

Magdalena

La ett bud på mascaran ;) Den är suverän! Verkligen :)