KLÄD DILEMMA

52049-2133
Ha ha..jag har typ släpat ut hela ena grderoben på   hall golvetsom ni kanske  kan se bakom....
Tror    jag kör på denna  Amplified dress   om jag även hade på   kanallokal .
Jag ska ju som bekant  gå ut ikväll  och dricka massa goda drinkar  och ska strax sticka!

Jag  lovade berätta om tv framträdandet   lokalkanal och egentligen finns det inte såå mycket mer att berätta än att det var en  super skön programlesare som hette Jenny  och så busiga & charmiga Anton Körberg   . Jag   var nervös men  tror  inte jag gjorde bort mig mer än jag förväntat :P

 Politikern   Karin Jämtin var inne före mig i studion..tror jag...det var lite kaotiskt.. eller min hjärna var lite kaotisk så jag kommer inte ihåg såå mycket :O

Ha en underbar Lördagkväll/Hannah♥

Uppdatering: JAG TAR SVARTA LEGGINGS INSTEAD FÖR DE RÖDA STRUMPISARNA....Jag klarar  inte av  rött..sorry :=)
12 kommentarer
Beatrice

Jag utmanar dig att göra en beautywishlist!

http://consommateur.blogg.se/100207164640_my_beautywishlist.html

malle

vad fin du var =DDD

ha det så jättetrevligt ikväll!

delinda

ha en supertrevlig kväll =)

Sabor

Du är superfin ;) Ha en mysig kväll ,kramiz

nicholina :)

gud så snyggt :)! hoppas du hade det trevligt ikväll!

Fröken SötSur

Ååååh...grymt snygg klänning! Hoppas du hade roligt!

Frida & Fabulous

åh så synd, dom röda var ju superhärliga! Hoppas att du hade trevligt!!!!

EFTERLYSNING!!!!

Efterlysning efter en liten grå hanhund, vikt ca 2,5 kg. Försvunnen den 9:e februari i kalltorps by, utanför sjuntorp. Hittelön 5000kr!
För mer info samt bilder kolla in min blogg: brilliance.blogg.se

Rouge

Svarta leggings var helt rätt enligt moi! =D

Lojsan

helt sinnessjukt snygg klänning, men jag hade nog tagit dom röda...säger inte att de svarta var fel men jaaa du fattar :) Efterlyser lite hemma hos bilder, alltid kul att få kika in hos folk!

Julia

hur gör man sådanan fotoramar?

Kelly

åh..du har köpt den snygga amplified toppen...very nice! :)