HOME

52049-2079
Hej allihopa!

Nu har jag  äntligen   kommit hem till  Sthlm  igen!
Göteborg  var dock väldigt trevligt   men resan hem var inget jag gärna gör om...hmm...
7-8 timmar  på en buss med ca 4 timmars sömn i bagaget är gärna inget jag rek. andra att testa!
Speciellt inte om man är lite lagom åksjuk...Min mamma var verkligen upprörd över att jag inte tog tåget..ha ha..  det är jag också..i efterhand!
Bilder från  bloggdrinken  och den underbara goodiebagen  kommer senare!
Vilka teevliga bloggare och bloggerskor vi har ute i landet .-)!
Nu ska jag gosa med Lilla-E som är ledig idag tillsammans med mig!

Kram Hannah♥
10 kommentarer
Angel

Usshs för Buss skulle aldrig tya buss till sthlm klart mna tar tåget heheh hur tänkte du där?

hannahsthlm

Angel: jaaa..deeet vet jag inte riktigt...=) vet bara att jag aldrig gör det igen;)!

Maria

Hihi, nej, buss är nog inte att rekommendera efter en helkväll på sta'n. Men kul hade vi, jätteroligt att ses igen :) Pussåkram!

hannahsthlm

Maria: neej...aldrig aldrig buss såå långt igen;)!
åhh..vad himla trevligt vi hade iallafall!
Puss puss!

Erica

Hej Hannah.. Har du msn? Hade gärna bytt några ord med dig angående i lördags! =) Kram/Erica

hannahsthlm

Visst! Du kan adda mig på [email protected]
Kram hannah

Tess

jG hade oxå velat vara med ju. Vart hittar du bloggträffarna?

Diana

Oj, jag är liksom din mamma också lite upprörd över att du inte tog tåget. Jag HATAR långa bussresor :)

Fröken SötSur

Ååååh...spännande att få se din goodiebag!

hannahsthlm

Tess: =)

Diana: =)

Fröken...: Nu kan du se :)!