HA PÅ MIG VAD??

Har just gjort en telefon-intervju för DN om  bla.min bloggundersökning jag har har på bloggen...
Har ni  inte    gjort den..gör den gärna i länkspalten   till vänster! (där mina andra länkar finns) Tack :-)!!

Är   såå stressad  .Ni försååår inte...:P
 Ska slinga håret på  Salong La Diva , (är där every day..;) om en liten stund och hr inte valt kläder till  fotograferingen   för  Aftonbladet  som sker i eftermiddag   tillsammans med några andra  bloggerskor..förmodligen hittar  jag väl  något   att ha på mig.....
Önska mig Lycka till ;)!

Hörs ikväll/Hannah♥

TACK FÖR ALLA SNÄLLA MEJL SOM DYKT UPP...BÅDE IGÅR OCH IDAG....JAG KOMMER SVARA PÅ ALLA!! IDAG HINNER JAG TYVÄRR INTE! TACK & KRAM:-)!!
11 kommentarer
Tess

Åh ska du vara med i aftonbladet =) Va roligt. Det kommer säkert gå jätte bra. Lycka till =)

hannahsthlm

Tess: Tack tack=)!

t.j.e.

Ja lycka till! =)

De här jeansen passar inte

Lycka till! :)

Anna

Spännande att se de där med aftonbladet=)

Emelie

va roligt! när ska ni va med, alltså när kmr den ut? ja måste ju läsa :)

sanna

bra blogg :)

nollåttan

låter jättekul det där!!!!!1

Käthe

Ojdå, media är verkligen på g när det gäller modebloggar. Skoj! :)

Johanna

Åh vad kuul! Hoppas det går bra! Måste kika i tidningen också sen =)

rickard

Hej !

Vill gärna köpa det halsband som du vann på Tradera ..(juicy couture halsband) snälla! sälj det till mig , min dotter på 11 år skulle bli så glad !