Det blev..

52049-2108
..tillslut   Amplified klänning    och   svart H&M kofta  .Beslutsångest....svar : Ja...mycket.
Visar en bild på kläderna ikväll..de kom visst inte med såå bra här ovan i collaget ;)!
 Nu hinner  jag icke göra om....

Vill passa på att rek. er som använder gloss och rosa  att köpa Dior Show glosset i
 nyansen Rebecca Red
 .
(det jag har på bilderna)
Den perfekta rosa nyansen..och jag har testat mååånga gloss!:P

Nu fick jag veta för er som har  lokalkanal  att  det lilla inslaget jag är med i sänds ca kl 15.40..lite senare än jag skrev förrut alltså! och ja..det  direktsändning      :P

Wish me good luck !/hannah♥
20 kommentarer
STRANGER

DUMT ATT KIRRA ETT JOBB FAN SKÄMMS JU NÄSTAN 31 BAST OCH INGET DJÄVLA JOBB.. STACKARS BARN :(
STÄDA UPP DITT LIV HANNA
DU KAN INTE LEVA PÅ VÄLFÄRDEN HELA DITT LIV .

TÄNK PÅ ATT BARN KAN FÅ SJUKDOMAR AV SMUTS SÅ SOM ASTMA MM.
ÄCKLIGT!!!!!!!!

ANNARS HOPPAS JAG ATT PAPPAN FÅR VÅRDANDEN

hannahsthlm

Stranger: men snälla lilla vän..VAD vet su om mig?
Vi har ingen vårdnadstvist, inget damm och pappan kommer inte få vårdnaden!=)
Leva på välfärden? menar du mina sparade pengar då?

MVH Hannah

hannahsthlm

Stranger: och..vad är det du skäms över?! Att jag alltid sätter mina barn först och att jag tar hand om dem 28 dagar i månaden..och städar..och jaobbar..och bloggar...Bespara dig fler kommentarer här tack! Annars spärrar jag även din IP! orelevanta saker hör inte hemm här..men gärna annan kritik runt smink, mode ,mittutseende etc .men håll mina barn utanför!! TACK!:-)

annika

oj, vadan denna vrede Stranger? Nog är vi alla värda lite flärd o glamour i tillvaron! Det är ju ett måste för att orka med allt det andra som städning, tvättning, disk, matlagning, läsläsning, badning o nattning av barn, etc etc etc

hannahsthlm

Annika: Ja..ellerhur?=) Kram kram

Diana

Stort lycka till! Har tyvärr inte kanalen (vilket jag först trodde)... Annars hade jag suttit bänkad! ;)

Felicia

Det finns avundsjuka typer, lyssna inte på de som kommenterar taskigt. Kram :)

Lojsan

Har sökt med ljus o lykta efter det perfekta rosa glosset, ska helt klart testa det från dior show...tackar så mkt för tipset :)

Jen

Hoppsan vilken ilska. :)
Har inte tänkt ge mig in i nåt försvarstal åt Hannah eftersom det säkert bara kommer att leda till en meningslös debatt. Men...
Hannah jag läser ofta din blogg... ok då varje dag nästan ;) och har många gånger gillat känslan jag får när du skriver om dina kids. Tex den tokiga biljettjakten till discot, eller en liten sak som att du nämner nåt om Lilla-E's docka. Av det som jag har läst och sett på bilder så tycker jag du verkar vara en omtänksam, jämställd och cool mamma. Ville bara säga det. Kram på dig!

Käthe

Du ser toppenfräsch ut! :)

sofiemadelene

Tänkte bara säga lycka till och hoppas att allt går bra! =)

Linda

Fint! Hoppas att allt gick bra :)
Kram!

Cassie

Till STRANGER: Men hallo? Hoppa inte på vår kära Hannah ffs. Och ännu mindre hennes barn, vad har du med dem att göra? De mår säkert jättebra allihop, vilket du själv inte gör (?). Skaffa ett liv (:

Till Hannah: Strålande som alltid, ha det toppen!

Fröken SötSur

Synd att jag missar sändningen...sååå trist!

Ha ha:)) Sen har jag en fjantig kommentar till stranger som inte verkar vara världens smartaste. Jo, viss forskningen har visat att det är svenskarnas RENA hem som skapar astma och allergier.

Inte för att jag tror att du har smutsigt hemma Hannah. Själv har jag emellanåt väldigt smutsigt hemma, precis som alla familjer med barn har.

Katta

Utmaning: Lista dina tre favoritglassar :)

Rebecka

Det var kul att ses i lördags, fast vi surrade inte så mkt -får nog börjar röka så jag inte missar något! :)

Tyvärr har jag inte kanalen du är med på, det hade varit skoj att se!
Ett gloss döpt efter mej?? Det måste jag ju bara prova! :)

*kram*

Frida & Fabulous

åh vilken härlig makeup! lycka till!

Milla

Såg dig, Hannah! Vad söt du var! Verkligen kul att se hur du var på "riktigt" eftersom jag följer din blogg.

Sessan

Lyckas till!

Rebecca red är verkligen uuuunderbart!

Marcusrebekka

A exceptional happy site!