Couture Island...

52049-2147
....heter denna otroligt söta    bikini från   Juicy Couture  som finns hos  Nelly    för 1795 kr    .
(båda delarna tillsammans)

Själv tycker jag det är kanske  lite väl mycket för en bikini....men riktigt fiin  är den allt!

Jag längtar däremot  till Juicy setten   kommer in till Nelly, vilket blir relativt snart..någongång i Feb /Mars.
De kommer nämligen ha Nordens förmodligen lägsta priser på dem!
Jag har för mig att även setten  kommer gå på  1795 kr , och de kommer finnas i  tre färger    .
Undrar  vilka?:O

Jag har ett gult  Juicy set  och ett rosa hoodie  och skulle gärna ha någon  mörkare färg   .
Ska bli spännande    att se  vilka  kulörer det blir inom en snar framtid!

Vilken färg föredrar   du  på Juicy set? Om du nu gillar  dem....



/Hannah♥
9 kommentarer
Frida & Fabulous

Ursöt - men dyr!

Beatrice

Juicy Coutures bikinisarna som har kommit in hos Nelly är alla otroligt snygga, min personliga favorit är den som har lite metallicfärger och är randig!

Johanna

Juicy Couture setten är verkligen det skönaste som finns att mysa i. Skulle nog vilja ha ett set i svart men sneglar lite på Odd mollys nya fräscha vår set i ljusa färger. Beslutet är dag eller natt i färgskala...På min blogg kan du se mina senaste köp från Juicy (beställde från net-a-porter)
Vad gäller Juicy bikinis så är de söta men inte tillräcligt för det priset./ Johanna

Lottisin

jätte söt bikini, men jag skulle inte lägga så mkt pengar på en bikini! Jag vill ha ett rosa Juicy set och vad jag har hört av Engla tidigare så kommer den ena färgen hos Nelly att vara just rosa! ;)

Pure

Jag tyckte faktiskt inte alls om denna bikini. Jag tycker den ser rätt så billig och barnslig ut.

Jennie

Jag har 4 set; ett rosa, ett himmelsblått, ett skogsgrönt och ett orange/aprikos. Plus ett par hoodies, hahaha... Låter som jag är värsta JC-nörden, men jag har köpt ett set då och då under de senaste åren, och jag skrotar alltid runt i dem hemma.
Är iofs lite kär i Victorias Secret "PINK"-kläder för tillfället, MEN om Nelly får in vinröda JC-set så slår jag nog till!

t.j.e.

Ville bara upplysa om att fafang.se har rea på juicy grejer, bra rea tycker jag. Även andra saker som kan va värt att kika på.
Själv gillar jag de flesta färgerna på juicy setten=)

Johanna

jag har en rosa Juicy bikini. tycker om den ortoligt mycket. kram

Remyfrida

How can a person get info. on friends and family in p.a. and thank you for having this site .