BLOGGKVÄLLEN

52049-2080
Här ser ni lite av min shopping   som blev av i Göteborg  samt   kvällens outfit och goodiebagen   !



Kvällen var super super trevlig! Jag kan lugna alla som undrade var jag tog vägen att jag träffade några trevliga göteborgare som tog väl hand om mig!
 Det värsta som hände under kvällen var att min Dior Vintage     plånbok och mina kontokort fick en liten spritflaska över sig...men det har nu åtgärdats!=)
Underbara  Mira   aka ha ett stort varmt tack   som ordnade allt så bra!52049-2081


Min goodiebag innehöll bla. ett par gigantiska, underbart snygga spetstrosor..som ni ser på bilden..från Sexy.se   .Ska mejla Bingo och fråga vilken strorlek han tror jag har egentligen..ha ha :D!!
Sponsorerna till goodiebagen var bla.
Sexy.se
Shopaholic
Glamour
Nelly
Bodhi.se


12 kommentarer
Angel

Vad trevligt =) men Hannah då lämna du sällskapet du va i?hhahaha

hannahsthlm

Angel: japp=)!

Sanna

Hej! Vill du vara så jätte snäll och lägga upp en bild på dina Hello Kitty sockor? Tack HM att ni har tagit förnuft till fånga. Älskar Hello Kitty! De som du har köpt ser ut som ett par gråa och den färgen har jag faktiskt inte sett på deras HK strumpor. Minns du vilken HM butik du var på? Tacksam för hjälpen!

annika svensson

hej, vad köpte du för nåt kul i Gbg??? Nån perfym el smink??? /Annika

hannahsthlm

Sanna: jag köpte dem på ett H&M i Nordstan. De är i ull!=) Urmysiga!!

Annika: Jag köpte både det ena och andra..kan skriva lite utförligare sedan!=)

Johanna

Åh det låter som en kuul helg! Välkommen hem :)
Ha en trevlig måndag nu!

hannahsthlm

Johanna: tack det samma=)! Kram

Mia

Konstigt, min kommentar bara försvann? Nåja det var i a f så kul att träffa dig och sköööönt att höra att ingen Göteborgare rövade bort dig utan att du är hemma igen...
Ha det gott

Sessan

Gärna lite närbilder eller kommentarer till bilderna, är lite närsynt kanske, tycker inte jag ser vad det är på dem...förutom jättetrosorna då ;-)

Frida & Fabulous

åh så lyxigt! och vilka härliga bilder!

Linda

Du var jättefin! Himla roligt att äntligen träffas! Lika go och trevlig som väntat! Trosorna var liiiite väl stora för dig men dom gjorde sig bra som top, hihihi! Kram, kram!

Mia

Det verkar som om ni fick många roliga saker i goodie-bagen. :)