Black Spring

52049-2178
ohh..jag blir alltid lika glad när jag ser att plagg även finns i  svart  . För oss  blacklovers   .
Jag shoppar  nästan enbart  svart eftersom jag året om tycker det är det ultimata att klä sig i.
 Man kan matcha med precis alla väskor , skor och färger och för mig är det outstanding  .

Här är lite vårnyheter från  Asos i svart:

Big Pocket Long Line Vest   ca 208 kr
Cut Work Cotton Dress in the style of Nicky Hilton   ca 328  kr
Mary Jane Wedge Shoe   ca 522 kr

Snyggt..ellerhur? ;)!

Vilken färg köper du  mest kläder i ?


Hannah♥
18 kommentarer
Tess

Svart... men det känns så himla "svartrockare" att gå i det på våren / sommaren :(

Fröken SötSur

Jag köper helt klart mest svarta kläder, känns oftast mest bekvämt. Marinblått och vitt funkar samt numera grått och beige. Vad mycket fint de fått in på Asos, ska ta mig en kik.

Amanda

Jag köper också mest svart, det är klassiskt, snyggt och funkar alltid! =)

Linah

Svart på hösten/vintern och ROSA eller vitt på våren/sommaren! =)

Hanna

åh! jag gillar inte svart särskild mycket! min garderob består mest av vita och rosa plagg. jag har mest svarta kjolar!

Sofia

Svart är en bra grund, gärna med röda och vita accentfärger. Det passar kanske inte riktigt lika bra till våren dock...

Vet faktiskt inte riktigt vad som är bra grundfärg till vår/sommargarderoben, man kanske borde passa på att vara lite färgglad och variera sig istället??

Emma S.

jag brukar också bara gå i svart(och grått)... ja får jämt höra de av alla. Men nu har ja även hakat på andra färger, iaf nu till sommaren

Käthe

Jag dras alltid till svart men så ibland tvingar jag mig själv att tänka om. :) Men det är svart som är min grund i garderoben. Men jag har blivit mycket duktigare det senaste året på att använda blått t.ex.

Maria

Jo, det blir ju mycket svart :)

Beatrice

Snyggt!

Sessan

Svart är en väldigt bra basfärg, men jag piffar alltid upp med andra färger. De flesta ser äldre ut och liksom "hårda" om de är helt svartklädda, även jag. Älskar att matcha med t ex rosa för att lätta upp :-) men ALLT passar ju till svart. Brunt är dock min favvobasfärg, den är mildre mot min likbleka hy :-)

Katta

Nej, nästan inget svart alls! Jag är galen i färg och har en garderob full av rosa, gröna, turkosa, gula och orange kläder.

Katta

Nej, nästan inget svart alls! Jag är galen i färg och har en garderob full av rosa, gröna, turkosa, gula och orange kläder.

Lottisin

Jag har nästan enbart svarta kläder av samma orsak som du, det passar till ALLT! =) Satsar hellre på färggladare accessoarer!

Frida & Fabulous

åh så snyggt!

Johanna

Just nu har jag börjat köpa i mera färg, men svart blir det mest av.

nollåttan

beige är mitt svarta!!!