365 SUNSHINE

52049-2116
MQ  lanserar nu idagarna ett helt nytt och roligt klädmärke  365 Sunshine   för   modemedvetna  kvinnor.
Söt och glad modell  för kampanjen är den   grammisbelönade sångeskan Veronica Maggio   .

Kampanjen som visas på TV startar på All ♥Dag den  14 februari    .

MQ säger: " Vårens kollektion är flirtig och fokus ligger på A-linjetoppar och trikåklänningar    "

 Veronica Maggio säger  : " Jag gillar att kollektionen känns 50-tals inspirerad och flickig"

Hannah säger : Åhh..  det låter verkligen som något för mig :-)

Spana in  nästa vecka   alltså! /Hannah♥
13 kommentarer
Johanna

hej hannah. gillade du örhängerna? Tyckte att du va värd dem. skickade du klänningen idag? tror du att den i så fall kommer imon? Puusss

hannahsthlm

Johanna: åhh..de var såå fina så=)! tack tack! Jag har postat klänningen idag och du borde ha den imorgon, iallafall få en avi från posten.
Jag hoppas den kommer passa osv. och att du gillar den..såklart!=) Kram!

Johanna

aaa va bra. Ja då den passar säkert.Ska iväg till göteborg i helgen så ja tänkte ta med den och mysa..hehe.. puss & Kram

hannahsthlm

Johanna. åhh..hoppas hoppas den hinner fram då=) Ha en underbar helg i Göteborg:-)!

nollåttan

jaaa, men MQ brukar ha sååå tråkiga färger tycker jag....hoppas de bättrat sig. har inte handlat där på 4 år!

hannahsthlm

nollåttan: Hmm..inte jag heller..tror jag...men de är på "bättringsvägen",det känner jag på mig=)!

Johanna

aa hoppas hoppas & tack detsammma du få också ha en super helg. kramis

Annikki

Ihh, längtar till den kollektionen =)

anina

Vad nyfiken jag blir på kläderna!

Ha en bra helg! Kram.

MF

Oh, det ser verkligen bra ut! MQ nästa!

Tory Burch



Do not superstitious high heels you, take a look at how Hollywood actress in their interpretation of flat shoes! From "Sex and the City" and to the red carpet like the darling of women, have regarded high-heeled shoes for the woman holding the myth of sacred objects are being broken, more and more of the actress chose the comfortable flat shoes, and flat shoes are Type O can be useful,

Tory Burch go see it!

moncler jacket

During the 1980s <a href="http://www.monclerjacketsuk1.com/" >Moncler Jacket</a> began after a fashion to go <a href="http://www.monclerjacketsuk1.com/" >Moncler Jackets UK</a> with people who wear their <a

Pandora Charms

Pandora Charms help to make good jewelry purchases for the items should have an eye-catching design that reflects an excellent quality of craftsmanship offered by Pandora Australia online store, which is why Pandora Jewelries are a good start for your collection. For assurance, you can even ask the countless number of people who have professed to the excellent attributes of these Pandora Charms Jewellery.

Pandora Beads and Pandora Bracelets have been known to use the best gemstone around making them more attractive to prospective buyers. Perusing over the Pandora Charms and Beads Accessories catalogues, one can distinguish the cutting-edge design utilized for every piece of gold Pandora Charms Jewelry. And while the Pandora Bracelets Jewelries continue to improve the traditional jewelry styles to create fresh designs for its customers, it has likewise maintained a classic accent on every jewelry item available.