Mina presenter...



Lovade ju att visa mina presenter och här har ni dem då.
Söta örhängen från PatrikssonPr och en passande VooDoll från VooDolls.
Tack tack!
Fick mig onekligen ett gott skratt när jag läste beskrivningen om min nya docka, Stella Posh  .
Vi får hoppas hon återger mig mina "gamla krafter "då för hon lät onekligen som något jag var..för ungefär ett halvår sen ;)!

STELLA POSH

Stella Posh ger dig kraft att vara glamourös hela natten utan att ens bli bakis.
Stella Posh älskar att ha roligt! Hon vill dricka drinkar och dansa hela natten men är trött på
inskränkta typer som tror att man inte är intelligent och framgångsrik bara för att man är snygg.
Stella Posh finns alltid i de rätta sammanhangen och är grym på att shoppa.
Hon har näsa för stil och detaljer och köper alltid det som är helt rätt.
Killar dras till hennes charm och attityd.
Hon skäms inte för att dejta en handfull hunkar på en gång.

Hmm..vem kom på att sända just Stella Posh till mig..I would never ;)! Ha ha :-)


Har du någon VooDoll? Vilken i sådan fall ?
22 kommentarer
Charming man

God jul och gott nytt år! :)

hannahsthlm

Charming man:Detsamma önskar jag dig:-)!

Karin

tack:) hoppas du har en mysig kväll!

Niklas Eriksson

Nope ingen VooDoll docka här inte...
Ohh, well du verkar ju både framgångsrik & snygg.
Dejtar du bara "hunkar" då är det ju ingen ide att försöka få en "dejt" om man passerar Stockholm nångång :), attans då...

Du fick ordning på kameran ser jag.

God Jul på dig & kidsen!!

/Mvh Niklas

Åsa.S

En Stella Posh lät ju inte fel. De krafterna hade varit fina att få.
God jul på dej!

S.A.N.D.R.A <3

sött :)

Käthe

Jag har tyvärr ingen Vodoo-docka. :)

Nina

Nope ingen Vodoo-docka!

Önskar dig en mysig dag. Kram.

Christin

Åh så söta rosörhängen! :)

Christine

Åh tack söta du! :-)
God Jul på dig med!

Melina

snygg design på bloggen hade du. (;

Mira

God Jul tillönskas Dig och de dina!
Stor kram!!!!!!!

Ska allt ta och beställa mig ett par av dessa charmiga dockor.

Lene

vad gulligt av dej att önska mej God jul! Detsamma till dej:)

Erika

Nix, jag har ingen Voodoll men jag gav bort en i present för ett tag sedan.

Ha en riktigt mysig jul!

Jenny W

Ja, det känns som den passade dig, intelligent och snygg! God jul på dig! Kram!/Jenny

Att ha det gott

Ha en RIKTIGT GOD JUL

Chic

så fina, God jul!

Julia

Vilka fina örhängen! Kram

Kristina

sött :), god jul!

Jessica

God Jul på dig ! :)

Angel

Inte fel med presenter.God Jul

Jen

Nä jag har ingen. Men skulle vilja äga en :) De är så söta. Ha en riktig god jul :)