MakeUp vs Personlighet?

Har ett möte snart och innan dess måste jag förbi apoteket och införskaffa allergitabletter.
Bråttom ;0
Lägger in en Dagens MakeUp iallafall eftersom jag vet att många vill ha tips på bra produkter.
Blev lite inspirerad av Käthe igår och även reminded om att jag "förr i tiden" var mycket bättre på att publicera just Dagens MakeUp.
Nu har det varit dåligt på den fronten ett bra tag här!
image3414
Jag har använt:
Model Co FaceBase
Dior Forever nr 010 (foundation)
Dior Loose Powder Poudre Libre nr 601
Dior Skinflash nr 02 (concealer)

Helena Rubinstein Lash Queen Mascara, Feline Brown
Clinique Quickliner for eyes nr 03
Becca Cremerouge, Hyachint
Isadora Shiny Lip Laquer nr 18 (lipgloss)
Too Faced Lip Injection (som genomskinligt "top-gloss")
Eyebrown Liner och DipLiner från H&M

Smink och utseende är dock inte allt...Glöm inte det!
Visst kan man tycka någon är snygg men ändå inte alls gilla den?
Och visst kan man tycka någon som är lite grå från början förvandlas till värsta puddingen pga. dennes underbara personlighet?:-)

Läs artikel nedan på länken!
Stämmer en aning,ellerhur?

http://salongk.msn.se/msn_article.aspx?articleID=3806&categID=26

 
Ha en underbar eftermiddag, jag ska göra mitt bästa iallafall för att få till en sådan!
Kram Hannah♥
6 kommentarer
Angelicas Closet

Tjusigt!
Jag måste köpa lite nytt smink i veckan.

Kram

delinda

ser snyggt ut tjejen =) ha en bra dag

hannahsthlm

Angelica:Tack! Ja det är alltid kul att updatera lite på den fronten ;)! Kram!

delinda: Tack !:-) Ha en bra dag du med!

vickan

Tack och ha en bra dag du med. Nej de man har innanför lilla pannan är det som är viktigast i längden det har du rätt i. Bra smink.

hannahsthlm

vickan: Jaaa..i slutändan kommer man inte så långt utan lite innanför pannbenet och en dos charm..inte bara ett vackert utseende ;)!

Jonmari

Great site!!!