Like a lot...

image3509 

Dessa Orrefors glas fick jag i försenad julklapp.
 Fick fyra men tyckte det var estetiskt snyggare att ställa upp tre...
Jag tycker verkligen det är trevligt att få fina glas av olika slag eftersom man köper det så sällan själv men vill ha en gediger samling!

Lovade ju att lägga in en outfit med Labanhatt och här kommer då den..voila!
 
..opps...underdelen kom inte med så den kommer separat...
 
..dock kom det "något dansande" i vägen...

Jag har ikväll på mig:
Paljettlinne från H&M ( snyggt om det inte mer än anas..annars är jag way to tired of the paljetts.)
W:s Grå Lyle & Scott tröja
Miniskirt från AA
Ribbade gråmönstrade leggings från Åhlens
Vita Leg warmers från Vouge
Döskalle Duntofflor från Åhlens

Nu ska jag dricka chai latte och höra allt om Arn från en snygging som just kom hem från den...för jag orkar absolut inte se den själv...gäsp!
Jag somnar ju som bekant alltid på filmer som är längre än 1.30 cirkus...

Vad gör ni ikväll ?
18 kommentarer
Mickan

Vilka fina glas! :)
Jag sitter hemma och slöar framför datorn medan sambon är med killgänget och spelar kort och dricker öl. :P Skönt att vara själv ibland.

hannahsthlm

Mickan: Ja jag är superglad för dem, passar utmärkt till bubbel såklart men även till annat.
Håller med..det är skönt att vara själv ibland..det är man allt för sällan..men man behöver det verkligen då & då! :-)

Nina

Ursnygga glas & fint kakel!

mia dh

Fina glas, igår var vi hemma som vanligt, skönt att komma hem igen. Ha det gott och god fortsättning:)

LinnRuby&Millan

fina glas!

Niklas Eriksson

Riktigt snyggt med glasen. Förrästen även det svarta kaklet är snyggt.
Du var ju urgullig i den där "hatten"! :)

/Mvh Niklas

Jennie

svar: ja de e sjukt hemskt :/

alexandra

ja att resa är ju aldrig fel ;)

Linda

Hej tror du att vinsten från Linda Lej är på väg snart?:)

delinda

snygga =) låter som en fin outfit också.

Angelicas Closet

Glasen var väldigt fina.
Hoppas att du har haft en trevlig jul! :)

Kram

Åsa.S

Jättesnygga glas!!

Karin

gott nytt år:)

Anna

Jag såg också Arn igår!
Gott nytt år!

Karin

Gott Nytt År!

Lene

Gott nytt år!!!

e

såna glas du fått sitter jag och driker vin ur nu. Väldigt goda att dricka i.

Anonym

Linda: Har ingen aning?! Jag ska mejla och fråga henne, absolut! :-)