Kan du kanske posta en Bayswater?

image3412
Irländaren  mejlade just och undrade vad jag önskade mig for X-mas?!
Eftersom jag förmodligen inte kommer hinna äta middag med honom när han kommer till Sthlm nästa vecka så vet jag inte riktigt vad jag ska svara...Han kanske kan posta en Bay´s? 
Förmodligen hade han nog tänkt sig något under 7500 kr. En känsla jag har bara ;)

Jag tycker det är mycket roligare att  ge bort julklappar än att men här ser ni iallafall en liten Wishlist jag skulle kunna tänka mig inför julen 2007.

Milajkis Dice Necklce
Handdukar från Lexington
Bambi i kristall från Disney Couture
Svart Mulberry Bayswater



Vad har du på din önskelista inför julen?
9 kommentarer
Mickan

Mja, hehe. Det var väl lite dyrt kanske. ;P
Jag har mycket på min önskelista. Bland annat en Abercrombie and Fitch Nadia jacket. Såå snygg! Sen vill jag ha en hundvalp. :)

anna

har inte tänkt så mycket på vad jag önskar mig..i och emd att jag fyller i november brukar det bli svårt att från födelsedagen till julafton komma på massa nya grejer att önska sig..behovet brukar vara ganska tillfredsställt...

men trosor, strumpbyxor, kanske nån bra dvdbox, lite lotions och hudvård är alltid uppskattat.
kram!

hannahsthlm

Mickan: Åhh..en valp..ingen dålig önskan det inte ;)!

anna: Ja det kan jag förstå! Man kan ju alltid komma på lite småsaker man behöver ändå. Underkläder och hudvård är ju alltid wanted ;)!
Ha en fin dag!

lisa

Härliga produkter från Freeze 24/7. Såg att Beautyplanet fått in dem...Ska be min man kika in där...hihi

Karin

Bambi, jag älskar bambi!

anina

Jag älskar lexingtons handdukar, underbar kvalité!

Lottisin

massor! ;) men bl.a. en rosa laptop, en sån som du har! ;) och en designer bag tack. :)

bella

min svarta bays är påväg hem till mig nu :D
Har en oak som jag sålt för att köpa en svart. dom är ju hur snygga som helst!!

hannahsthlm

lisa: Ja det får han allt göra, de har mycket man vill önska sig där :-)!

Karin : Me too :-)!

anina: Ja och kuddarna, lovely!:-)

Lottisin: Trevliga önskningar :-)!

Bella: Va kul :-)!Svarta är snyggast, tycker jag!