Julklappsnollan spräckt och VEM vinner tonite?

Sådär!
Nu är en  julklapp inhandlad iallafall. Skönt att vara på väg..hmmm...
 

Ska fixa lite papper och sedan bege mig mot dagis och NK och försöka finna en lämplig doppresent till lille Ted som ska döpas på Söndag.
Jag vet precis vad jag vill ge men frågan är om jag kommer hitta det... aja.. det visar sig nog.

Kvällen är självklart bokad för hemmamys när det är Idolfinal .
Hmmm..har jag kikat på nästan hela spektaklet soo far så kollar jag såklartfinalen också!
Blir man Idol-neard för man har barn? Jag intalar mig det iallafall ;)
Jag har ju knappt ens fattat tycke för någon deltagare som varit med i år....
Ändå är det i stort sett det enda program på TV jag följt någorlunda väl under hela hösten!


                                                       
Vem tror du VINNER nu då? Vem gillar "Svenska folket" mest?!
Jag hoppas självklart på Amanda ...och tror nog hon tar hem det också! :-)

 Trevlig Fredag önskar Hannah♥

Har inte glömt bort er som tävlat! Jag lovar!
Vinnare presenteras imorgon Lördag ,gäller Goodiebag & Linda Lej !

7 kommentarer
Fröken SötSur

Jag håller på Amanda!

Vad skönt det är att spräcka julklappsnollan. Själv har jag hunnit shoppa en hel del klappar på nätet.

Trevlig helg!

Karin

alltså jag tycker de är så grymt duktiga båda två
enda till det började ikväll har jag endast hejat på amanda men nu märkte jag verkligen hur grym marie är! bra tjejer det där

Niklas Eriksson

Stiligt paket! Härlig tomte i bakgrunden. Så där brukar jag se ut när jag glömt att raka mig på ett tag :)

Man blir ju stressad av bara på tanken att julhandla i Stockholm.
Hoppas rätt låt vinner, själv håller jag på den tjej som är snyggast... Då jag inte har hört en enda låt i årets IDOL.

Trevlig fortsättning på kvällen.
/Mvh Niklas

Angelicas Closet

Trevlig helg!

Kram

Linda

Väntar med spänning på tävlingsresultatet:)

Att ha det gott

TREVLIG helg

sara

Svar: Tack så jättemkt!!!

Jag har inte köpt en enda julklapp!! :P