Hmm...Hur gick det här till nu då ?

image3411
Hannah ska INTE ha cowboytema hemma och mattan har jag INTE köpt !
Passade på att fota soffan i Mio´s butik, jag har inte flyttat eller fått den levererad än.


Är det någon av er som har impulsshoppat en soffa ?

Jag hade inte gjort det förr men nu är det avbockat från "too do before u die " listan... ;)
Det blev denna svarta skinnsak ovan som heter Hollywood XL.
Det fanns ett ex kvar i butiken ,vi talar om Mio.
Skinnsoffan hade
kostat 25.200 kr och jag fick nu betala 12.600 kr.

Inbillar mig att soffan kommer passa utmärkt till den nya öppna planlösningen, det svarta kaklet i köket (se köksbilden i kollaget), de vita väggarna....de rostfria vitvarorna...svart, vitt, grått..stilrent...hmmm.....
Slog till på det vita lilla bordet ni ser till vänster i kollaget också.
Occa heter det  och går på 2.750 kr.

Jag hade liksom bara aldrig ...planerat ...att köpa en SKINNSOFFA.....
HUR gick det till egentligen?
Vad tror ni nu om denna combo? :-)
29 kommentarer
L8

Jag tror att det blir jättebra! Dessutom finns det förmodligen inget mer praktiskt än en mörk skinnsoffa. :)

hannahsthlm

L8: Hi hi..så tänkte jag också..den har lång livslängd och så kan grabbarna (eller jag;)spilla vad som helst på den..glass,rödvin,cola.. för det är enkelt att få bort/syns inte!:-)

Kristina

Grymt snyggt kök:)

www.ministryofdesign.se

Har inte impuls shoppat en soffa men väl en flatscreen. När jag skulle köpa diskmaskin!

fashionholic

jag älskar den komattan!! jag vill också ha!!!

hannahsthlm

Kristina: Tack!Va kul att du gillar det!:-)
Jag är verkligen jättenöjd med "köksdelen", det blev precis som jag ville ha det ;)!

ministryofdesign:Ha ha..jaaa..så det kan gå ;)!

fashionholic: Ja den är speciell den där komattan och rätt cool ;)!
Jag har dock inte köpt den för jag tror inte den skulle passa till resten jag planerar..men i rätt rum så..absolut :P!

Karin

MIO är superbra, nästan alla mina möbler är därifrån:)

anina

det kommer att bli jätetsnyggt!

Anonym

Vilket kap! Jag förstår att du inpulsshoppade den. Ser jättefin ut.

Johanna

Jag tror på det! Blir jätte snyggt. Gillar modellen på soffan! =)

VIVACIOUS

Impulsshopping, ja, den upplever jag ofta :P

Annika

jag tror det kommer passa jättebra! och priset var ju ett riktigt kap.

Kajsa

Ibland blir man överfallen av de mest oväntade tingen som kräver att bli köpta!

Anna

dom sofforna är så snygga. Vill själv ha en sån fast i tyg=)

Erika

Skinnsoffa är väl perfekt att ha då man har barn, bara att spilla på soffan och torka bort.

Erika

Skinnsoffa är väl perfekt att ha då man har barn, bara att spilla på soffan och torka bort.

kristina

Det kommer att bli fint :).. Skinnsoffor är snygga!

hanna

jag tänker bara jämt när jag läser bloggar
hur har alla råd med allt???

annars ser det jättefint ut!!
och visst kan jag vara avundssjuk, men inte missundsam!

Anna

Jag är inget skinnsoffefan, men visst blir det snyggt! O impulsköpa en soffa är ju inte varje dag man gör:)
Snyggt kök du har förresten!!

Emma

Ser att du kanske är intresserad av färgade linser (utan styrka), Kolla gärna in våran blogg :)
Mvh Emma

Niklas Eriksson

Den doffan är snygg har sett den tidigare på MIO. Gillar dina "små" impulsköp :)Tycker mina impulsköp tenderar att bli dyra (runt 3 000 pix) men 12 000 pix, hmm. - Hannah vinner!

Köket ser f.ö. urläckert ut. Skall nog anlita dig som inredare när mitt kök skall bytas ut under 2008...

/Mvh Niklas

Anna

Tror det blir supersnyggt!

Mira

Bra köp där!!
För övrigt ser allting kanon ut!!
Bra smak har du, gumman.
Kramiz.

Alexandra

svar: Så sant som de är sagt ;)

Egoina

vad fint du har det :)

Caroline

Soffan ser jättesnygg ut! Min skinnsoffa var också ett impulsköp, men jag e helnöjd! Dessutom är det ju jätteenkelt att torka av när man spiller :)

Mickan

Det där blir nog jättebra tror jag. :) Kul att de sänkt priset på soffan också.

Elisabet

Det blir nog supersnyggt! Ha en jättebra dag!

Fashion by a petite

Iaf. var ju soffan ett kap med tanke på priset. Skinn är ju även bra när man har barn. Det blir säkert supersnyggt när allt blir färdigt!