God fortsättning...

Hoppas ni alla haft en underbar julafton med många paket och härligt sällskap!
Själv hade jag det mycket trevligt ute på Tyresö.
Eld i kakelugn, gott julbord, och riktig julstämning..det enda som fattades var då såklart W & E.

Imorgon ska vi ju dock fira "vår julafton "vid Saltsjöqvarns Kaj, det ser jag absolut fram emot!
Killarnas paket ligger här hemma under den lilla granen och väntar...ska packas med imorgon.
Själv väntar jag mina julklappar imorgon också (om jag får några ;)men lite smått & gott  har jag iallafall hunnit få.

Grå Lyle & Scott Cardigan ( Tyvärr för stor..kanske kan byta? )
Vita legwarmers
Clean Hair Fragrance (doftar supergott)
Elizabeth Arden Eight Hour Creme



Berätta! Vad har du fått i julklapp? * Nyfiken*

Kram Hannah♥

12 kommentarer
donnasandra

God fortsättning! Jag fick biljetter till Gustav III-baletten som har premiär på Operan i mars, hårprodukter, pengar och lite sådant. :-) Kram

Johanna

Fina klappar det! Koftan ser mysig ut och den kan du säkert byta. Jag fick pengar, en ansiktsscrub från Lancome och lite annat smått. Ha en trevlig annandagjul! Kramis.

Niklas Eriksson

Klarade mig lindrigt..
-Fick 1 par handskar, täcke och hörlurar.
Då jag tycker det är roligare att ge än att få så är jag väldigt nöjd!
Du ser jättesöt ut i den där tomteluvan !

/Mvh Niklas

Tobias

svar: hehe okey där ser man :) hoppas du hade en bra jul då! =)

lameilleuse

God Jul Hannah! Hoppas att du har haft det bra!

Nina

Shampoo & Balsam från Paul Mitchell, Bok, cd.skiva, vantar, TP-spel, Läppglans från Elizabeth Arden m.m. Kul med jul =) Fast nu är jag less på julmat!

Hoppas att din jul vart mysig. Kram.

Melina

julklappar är alltid kul!

Elisabet

Ha en jättebra annandag!

evans

Jag fick vinsten i brevlådan i lördags! Boken är jätterolig :)

Jennie

God fortsättning på dig med, själv fick jag nöja mig med en pyjamas, vi har bestämt i min familj att vi bara ska köpa julklappar till barnen, blir så mycket att inhandla annars :-)

Kram Jennie

hannahsthlm

donnasandra: Åhh..låter väldigt trevligt :-) Kram och god fortsättning!

Johanna:Va kul! :-)Ja jag ska försöka hinna med koftan imorgon innan vi åker från stan..Urfin men för stor=(
Hoppas du haft en bra annandag du med! Kram kram!

Niklas: he he..Tack söta! :-) Jag hade tomteluvan så gott son hela julafton, så himla gosig,skulle vilja ha den varje dag nu..men det kanske jag får försöka avhålla mig ifrån ;)!
Roligt med några julklappar iaf, och jag tycker också det är roligare att ge bort :-)!

Tobias: ha ha..Jo tack det hade jag :-)!

lameilleuse:Ohh..vad kul att höra från dig :-)!
Tack det samma! Hoppas du haft en underbar jul! Kram!

Nina: Jaaa..jag är också less på julmat..nu blir det nog ingen mer sådan för mig i år iaf .-)!
Hoppas du haft en underbar jul! Kram!

hannahsthlm

Melina: japp:-)!

Elisabeth: Tack,hoppas du haft det samma.-)!

evans:Åhh..va kul att den julklappen kom fram i tid:-)!

Jennie:Ok..ja men en pyamas är ju alltid kul och användbart det med :-)!