Får det lova att vara en pepparkaka?!

image3454

Nu är jag i stan igen. Kunde ju inte missa Lilla-E premiär som  pepparkaka  i lussetåget.
Han har alltid varit tomte föregågna år men i år skulle han promt vara pepparkaksgubbe.
Han var briliant. Alla var brillianta..kan man vara något annat när man är 4 år och lussar? ;)
De flesta såg för charmiga ut, som små michelingubbar med ljus och lusselinnen, eftersom de hade lucia ute på gården och var rejält påbyltade under med täckjackor och tröjor.
'
Har ni upplevt något lussetåg irl idag?
Jag har iallafall lyckats sett två.Nu klarar jag mig nog till nästa år ;)!

23 kommentarer
DONNASANDRA

Hihi vilken sötnos till pepparkaka

emelieu

Haha joo, ganska mkt speciell ;)
Hoppas din dag vart bra =)

hannahsthlm

DONNASANDRA: Ha ha..jaaa:-)!

emelieu: Hi hi..verkligen ;)
Hoppas du haft en härlig dag du med :-)!

Felix

Svar: eller hur ! den är så mysig :)

hannahsthlm

Felix: Jaaa..Måns och Agnes..kan det bli mer mysfaktor ? ,)!

Shoulderson

Det enda luciatåg jag fick se idag var min pojkvän som lussade för mig i kalsonger och t-shirt i morse ^^ han sjöng typ 4 ord men det var sött i alla fall :) Fick lussekatter och kaffe på sängen :) Kram

anna

tack! va gullig du är =)
kram!

Käthe

Min son var också mycket briljant idag, som tomtenisse. :)

Johanna

Va sött! =)

Nina

Tack för din fina kommentar!

Vad mysigt med lussetåg, lilla E. är så söt.

Ha en bra dag.

FRÖKENMOBERG

hatkärlek är det :)
kram

jonna

visst är det roligare med riktiga bilder :-) Hehe. Mysiga bilder du hade lagt upp också! Lucia är en mysig högtid.
Kram på dig!

Anonym

söta bilder

Anna

Nej en pepparkakspremiär går ju inte o missa, va sött!

Karin

tack:) söta pepparkaksbilder! trevlig helg på dig!

Niklas Eriksson

Yeahh the girl is back!! :)
Hoppas semestern har var trevlig. Och nej inget Lucia i verkligheten för undertecknad.
Såg riktigt gulligt ut på bilderna, snyggt fotat!
När får vi se dig som Lucia då Hannah??

/Mvh Niklas

Alexandra

Svar: Mjo, men har försökt fixat till det mest igen :) tack för omtanken :)
*
*
Var med och tävla om ett superfint armband från Angela Gotborn i min blogg!

Maria

nej vad söta bilder :)
nää de har ja inte gjort

Jen

Vilka söta bilder och *peppakakan* var ju supersöt :)

Vickan

vilka söta bilder på din lilla pepparkaks gubbe.

Elisabet

Tyvärr såg jag inget luciatåg, men funderar på att klä upp min sambo till pepparkaksgubbe, haha. Ha en bra dag!

Sis

Gud sa sot! Onskar att jag hade varit dar ocksa. Hoppas allt ar bra med er! Vi maste ju horas snart! Miss you! Puss och Kram fran lil Sis

Lana

Åh, vad söta !