Askungens Slott?


Disney Couture är inget nytt under solen, bilden på Nicole R ser inte helt nytagen ut den heller...:P
Dock har jag funderat på just dessa "Askungens Slott " accessoarer ett tag.
Man ska ju alltid gå  på "magkänsla" , även när det gäller shopping, uppdatera sig med smycken (och övriga ting) man "känner något för".
Jag funderar jag på att slå till på Halsbadet och Örhängena med Askungens Slott.
Skulle säkerligen pigga upp till mycket av mitt svarta i garderoben! Bryta av på ett charmigt sätt.
Just accessoarer kan göra så otroligt mycket om man som jag är en sucker för svart och grått.
Disney Couture finns bla. på KyssJohanna



VAD tycker DU om Disney Couture ´s Smycken ?
Hiss eller diss?


Hannah´s Fredagkväll:
Killarna och jag var ute och åt med några vänner tonite, urmysigt!
MEN.. var har tiden tagit vägen sedan vi kom hem vid 21?
Jag förstår inte att urverket kan ticka på sååå snabbt!Går det verkligen rätt?..hmmm..Gääääsp...:O
"Pepparkakan" lär väcka mig snart...väldigt snart! Really time for some sleep !

19 kommentarer
mia dh

Tycker du träffar helt rätt gällande accessoarer, känner du speciellt för de små slotten ska du självklart slå till. Ha det gott och ha en fin helg.

Nina

Halsbandet var jättefint!

Ha en trevlig helg.

Angelicas Closet

Halsbandet är hur fint som helst!
Jag funderar själv på det. :)

Emilie

Ja. =( Jag längtar också!

Karin

jag älskar det där halsbandet! det vill jag ha:) tjusigt

sara

Jag gillar verkligen Disney Coutures smycken. Själv har jag spanat länge på det flätade läderarmbandet med de 7 dvärgarna .
Tycker absout att du ska slå till på att köpa slotten!

delinda

just det där söta slottet har jag haft ögonen på ett tag =)

Johanna

Absolut hiss! Jag skulle gärna ta halsbandet :)

Anonym

Hoppas att du har och kommer få en trevlig lördag...

Anna

De är väl söta, men just nu är jag såld på alex&chloe!

Sessan

Diss, tyvärr. Hade jag inte haft en fyraårig dotter som avgudar Disney och då särskilt alla prinsessorna hade de säkert kunnat vara aktuella, men just nu känns det lite märkligt att själv börja köpa disneyassecoarer...Det är för mkt "barn" över det för mig alltså .-)

Åsa.S

Sött på en treåring kanske...
Ha en fin kväll!

anna

ahh ja då så..då har jag lite tid till julkorten än då=)
förstår inte riktigt det där med julfrimärkenna..

hoppas du haft en bra lördag hittills!
kram

Moa

Tycker du ska slå till på halsbandet, örhängerna kanske blir lite too much. :)

Vickan

vad roligt att du haft det bra.

Lottisin

jag gillar det lila armbandet och fairest of them all halsbandet väldigt mkt! :) slottet är sött!

Sweetheart

Älskar det där halsbandet, så himla fint! :) Men så är jag såld på allt med slot och prinsessor också ;)

Linn

hiss, ursöta!

Sara

Urgulliga. HISS!