What a day...(and night)

Mitt liv är verkligen som en film...lovar ;)!
Igår när jag skulle gå och lägga mig...very sleepy...vad upptäcker jag då?
Joo..ett element i vardgsrummet l ä c k e r...vatten på hela golvet..nåja..halva..panik :P
Har ställt mobilen var 3:e timme hela natten för att tömma en kastrull som jag ställde under.
Det kom en jourkille och fixade det hela på eftermiddagen idag..det var någon skruv.
Efter det sprang vi bokstavligen och badade och kom hem nu!
Skönt att inte ha ett läckande element igen i natt..iallafall ! :-)

Har hämtat paketen..ska försöka hinna fota senare ikväll!

Ciao!♥
7 kommentarer
Fröken SötSur

Men gud vad jobbigt! Passar på att börja läcka på kvällen också, typiskt!

hannah

Fröken SötSur: Ohh..jaa..det var en horribel upptäkt :P!

Niklas Eriksson

Hade liknande på jobbet, det fick dom plocka ned och löda/svetsa om...
Hoppas inte ditt läckte på ett parketgolv bara, de gillar inte vatten så bra dom.
/Mvh Niklas

Amanda

Vad jobbigt! Spännade att se vad du klickat hem denna gång! =)

Nina

Det är so roligt med paket :)

Anonym

Tittar in och säger hej!!! Längesen sen sist!! : ( Har dock hållit "koll" på dig, gumsan.
Ha det bäst! Och en bamsekram!

Akselkaja

I like your website. Its web design is very cool and looks a Web Design Expert work. Regards,