Some kind of sad...

Jaha..Här sitter jag och hostar och snörvlar och inser att sommaren snart är slut.
Hur tråkigt är det på en skala..egentligen?:-(
Den här sommaren kommer kanske inte gå till världshistorien som den soligaste, glassigaste
sommaren men fy så rolig den har varit ändå...tycker jag ;)!

Är det någon som har något tips på hur man kan hålla kvar den här sommarfeelingen även när det blir mörkt kl 18 och höstvindarna biter en i kinderna? Vi är ju inte där Än..men snart.
Berätta gärna i sådanafall :-)!
Kanske kan man  göra hösten till något amazing..också ?
Ser iallafall fram emot att tända massa ljus och använda mina ull-leggings och  lite annat som varit way to varmt att klämma på sig... hitills.

Nopp..
Nu ska jag ta lite Cociliana, mycket effektiv hostmedicin, skulle inte klara mig utan den just nu.

Ciao!
13 kommentarer
Karin

åh ja jag äter mchfish på tok för sällan!
hoppas helgen varit fin:)

hannah

Karin: Hoppas din helg varit toppen med :-)!

Frida & Fabulous

Cociliana är räddaren. grymt effektiv!

hannah

Frida:Ja, Absolut!!

Niklas Eriksson

Krya på dig Hannah!
/Mvh Niklas

hannah

Niklas: Tack snälla! Ska försöka ;)!

Anonym

usch! krya på dig :)

Käthe

Krya på dig. Jag tror jag har lyckats vända min förkylning med rå vitlök. Pressad på en macka med lite olivolja. Ett tips från mig! Risken är att man luktar pyton men just ni struntar jag i det. :)

hannah

madde: Tack tack!
Käthe: tack söta för tips..ska prövas imorgon;)!

nea

krya på dig! själv brukar jag ladda upp med massor av c-vitamin, vitlök och halstabletter när jag är förkyld, så kanske något funkar iallafall :)

Johan

Du kan ju fortsätta bada i havet! Förmodligen varmare i vattnet nu när det inte är så varmt i luften.

Erika

Krya på dig! På hösetn laddar jag med mycket ljus,film och varma härliga bad. Jklgt skönt att gå och simma på simhall oxå!

hannah

nea: Ja man får pröva allt känns det som=)..inget kul att må dåligt alls!
Johan: Ja..ska bara friskna till först ;)!
Erika: Tack=)