Shopping of Today

image2736
Trensparent tunika/klänning TopShop 299 kr

Klänning/tunika (tall) 379 kr TopShop

Passade på att promenera till Hamngatan på eftermiddagen och fick med mig dessa två godbitar och en ELLE från TopShop.
Tyvärr sitter den gröna söta saken inte riktigt som jag önskar så den åker nog tillbaka i morgon.
Den svarta ser man inte så bra på denna bild  men den kommer jag nog få användning för till leggings, kanske de svarta från AA?

Har ni shoppat något trevligt inför weekenden?

Själv skulle jag vara barnledig men nu lutar det åt hemmamys istället för party.
Är grymt seg idag och tror jag skulle kunna somna sittande här:P

Ha en underbar kväll!
16 kommentarer
Amanda

Själv kom jag också hem med nya Elle idag, ska läsas imorgon! =)

Susanne

Hej! Har för mig att du tidigare i sommar beställde en "Joey New York, Pure Pores Pore Minimizer Foundation". Har du testat den? Är lite nyfiken på att köpa den själv med är lite osäker ännu eftersom den är så pass dyr och man kan inte prova den någonstans (det finns väl ingen butik i sthlm som säljer dem?). Så kan du ge en kort recension på den så vore det toppen!
Trevlig helg!

hannah

Amanda: Ja..samma här :-)! Fick den gratis på TopShop vilket ju var trevligt ;)!
Susanne:Joey New York ja, den blev så ljus så jag har inte kunnat använda den så mycket i sommar, men jag återkommer absolut :-)!

donnasandra

Finfina grejer!

hannah

donnasandra: ja..synd att den gröna satt lite tokigt för den är verkligen underbart söt annars :)!

angie

ooh ! den gröna va söt :) men sitter den icke bra då får man ta till med nåt ;) hihi Ha en skön helg ! :D

Stylehot

Senaste nummret av Elle är att rekommendera!

Käthe

Ser fint ut. :)

Moa

Jättefin svart klänning! :) Ville bara säga att du verkar så mysig, go och snäll! Önskar också att bli en mamma som dig!

anina

Åh tunikan ser jättefin ut!

Helle

Mm, fint! Vill också springa iväg och köpa nya elle. Har inte orkat mig ut riktigt än bara. ;)

Zara

Åh så söt den gröna var! :)
Jag är så nyfiken.... jobbar du eller shoppar du bara??? ;) Hur får man annars pengar till all denna dagliga shopping?
Trevlig lördag!
Mirelle

Johanna

jätte söt tunika. Kn tänka mig att du är jätte fin i den. kram kram Johanna

hannah

Moa: åhh..vad snällt skrivet! tack söta .-)!
zara: he he.. nopp..jag shoppar inte bara ;)!
Johanna: tack söta .-)!

Angelicas Closet

Jag måste förnya min prenumeration på ELLE.. har glömt bort det ;)

C

Klänningen/tunikan var sjukt snygg och sött retro! VIll ha!