Pressfrukost Brothers depå och Hannah gick fel...

Kom just från pressfrukost signerad Bindefeld på Brothers Depå    .
Får skylla på min förkylning men jag gick fel.....Ha ha...Stod och slet i dörren till Kungsgatan 53.
Brothers och Sisters ligger som bekant på  Drottninggtn 53     .
Som tur var ringde några vänliga själar från Bindefeld mig så tillslut kom jag rätt...men det känns som något liknande bara kan hända moi ;)! Hur tänkte jag då?
Tog lite snabba bilder och har lite info att delge er iallafall så det kommer senare idag :-)!
Till alla  fåfänga killar kan jag bara säga : Ni måste besöka Brothers Depå, ett mekka av manliga hudvårdsprodukter, underkläder och annat intressant!

Ciao!♥
4 kommentarer
Anonym

vad jobbar du med??

Niklas Eriksson

Med mitt lokalsinne så är shopping uteslutet i Stockholm. Jag skulle ju gå vilse redan på centralen...
Får väl maila & fråga dig om du kan vara guide isåfall :)
/Mvh Niklas

hannah

anonym: ja..jag jobbar med mitt företag jag håller på att starta och pluggar marknadsföring !
Jag är utbildad makeupartist och frilansar lite som det. Thats it ;)!
Niklas eriksson: he he..jag har grymt lokalsinne men är dålig på att memorera saker när jag är trött..kollade alla uppgifter sent igår..och lade av någon anledning Kungsgtn på minnet...ha ha :-)!
Klart jag guidar dig om du kommer ner ;)!

Richardsonja

Hi! Your website is really interesting! I like it!