New stuff..

image2730
Här ser ni min senaste order från Beautyfrog.

Elizabeth Arden Visible Difference (fuktcreme)
Elizabeth Arden Ceramid Plump Perfect (solskyddbalm för läpparna med spf 30)
Clinique High Impact Mascara brun/svart (perfekt färg..rek den verkligen)

Slank in på Åhlens och köpte ett nytt puder från Dior igår också..nu tror jag bestämt att jag är uppdaterad på makeup-fronten ett tag framöver...jooo..det ÄR jag ;)!

Ska ta en liten powerwalk (man KAN  skriva powerwalk...även om det är nördigt så låter rask promenix ännu värre..he he)till Kungsgatan snart och äta sushi med en kompis...sedan lite nytta :-)!

Vad ska ni göra idag?

Kram Hannah♥
14 kommentarer
Niklas Eriksson

Nån "powerwalk" tänker jag inte göra iallafall...
Skall ha IT-genomgång med en nyanställd. Sen skall jag fortsätta att förbereda inför en 2 veckors inventering i November.
/Mvh Niklas

nea

nu blev jag grymt sugen på sushi... själv ska jag nog ta det lugnt och kanske jobba lite på solbrännan...

Madeleine

Gott med sushi! Jag ska ner till stallet och rida strax! :)

Anonym

gott :)

mini

ja nu när du nämnde sushi så måste jag ha det jag också, helt galet sugen på det nu :)

Carolina

Känns som att jag snart borde vidareutveckla sommarens powerwalks till riktigt springrundor. Ska nämligne söka in till polishögskolan, och där räcker nog inte min kondis till HAHA.

m

de prudukterna är as bra

Amanda

Låter ju som trevliga planer :) Själv relaxade jag på stranden idag ! :D

anna

nu blev jag grymmt sugen på sushi.. ;O

Patricia

Elisabeth Arden har fantastiska produkter!

Mia

Du måste göra ett utlåtande om Cliniques mascara. Har High Definition och är inte riktigt nöjd!

hannah

Mia: Håller med dig. High impact är faktiskt mycket bättre än High Definition, iallafall på mina fransar :-)!

Angelicas Closet

Cliniques produkter är bäst!
:)

Remysarah

Your site and you will reach the big successes, thank, it was interesting.