Junior Eurovision Contest, 20.00 ikväll på TV4

image2758
Kan någon förstå att jag också vill stå längst fram vid scenen ikväll? Anledningen till det heter
självklart Måns Zelmerlöw.


Gosh....jag är såå avis på W.
Han ska få hänga längst fram vid scenen i direktsändning av Junior Eurovision Contest ikväll.
Hans kompis William är med i gruppen 2times2  och W ska självklart vara med och heja på honom!
Det får ni också göra...jag ska ringa och rösta som en maniac...skulle bara våga annat ;)
image2759
Kommer ni ihåg den här lilla tjejen? Hon var med i Talang 2007. Hon är också med i 2times2.

Ska bli superspännande ikväll!
Jag och Lilla- E får dock nöja oss med att beskåda det hela i tvsoffan.That´s life...

Hannah♥
7 kommentarer
Angel

Ja han är söt

hannah

Angel: Jaaaa :-)!

anina

Ska spana in! Trevlig kväll.

Niklas Eriksson

Hoppas rätt grupp vinner då! Tala om hur det går!
Trevlig fredagskväll önskas från ett kallt 8C & vått Borlänge.
/Mvh Niklas

Anonym

måns va ju inte alls där :S:S

Alena

Ska inte Måns vara programledare för Lilla Melodifestivalen? Den som går på SVT?

hannah

Alena. Jo..jag hade visst blandat ihop det hela..mitt fel ;)!