Flaggskeppet på Drottninggatan

....jaaa..det ligger alltså där och inte på Kungsgatan ;)! Ha ha...jag kommer aldrig glömma att jag tog fel :P!
Sister & Brother öppnar 600 nya kvadratmeter där då även Brothers depå finns.
Ikväll var det invigning, även den signerad Bindefeld.
Jag hade planerat att gå dit och bevaka eventet  men med återbud från barnvakt blev det till att stanna hemma istället. Inte mycket man kan göra :O
Aja....ni kan inte få så mycket mer info från mig då men mitt tips är för alla Stockholmare och turister i vår vackra stad  att gå dit och kolla själva nu när det öppnat.
Drottninggatan 53, precis bredvid SAUK Gallerian.

Någon som var där ikväll och har något roligt att delge? :-)
9 kommentarer
Maria

Nepp, eftersom jag är i Göteborg blev det svårt att gå men jag grämer mig mer för den missade modeveckan! Hoppas allt är bra med dig annars. Kramis!

Anonym

ska göra det! :)

Anonym

har du gjort några skönhets operationer?

hannah

Maria: Ja..det kan jag förstå...kan de inte ha modeveckor i GBG oxå..kanske ? ;) Hoppas du har det bra annars också gumman! Kram!
maddelue. ja det tycker jag .-)!
anonym: Vad hade den frågan med flaggskeppet på drottninggtn att göra ;) ?

Cecilia

Hej! Eftersom du är en av mina favoritbloggar så utmanar jag nu dig:)

Att ha det gott

Om du har lust kan du tävla nu hos mig

wtfwjdblog

ah, jag var där för några veckor sen, och då byggdes det massor i affärern. lite svårt att shoppa, men det fanns iallafall massor med reaplagg kvar, eftersom det inte var så många i affären ;)

glitzy

du är utmanad

Lisa

hej! har ett tips på en sajt där man kan samla poäng till olika saker. Till exempel ett 14 karats namnhalsband! dom är ju hur snygga som helst! kolla bara in här http://www.gratisshop.se/?ref=337308