Finally sunshine...

image2712
Bild från Labbets uteveranda i veckan...uteverandor/serveringar måste nästan vara det bästa med sommaren :-)!


En riktigt skön Lördag önskar jag er alla!
Tyvärr kan jag inte visa några nya makeup produkter idag för 7-11 hittar inte mina paket...jag veeet..man orkar inte...inte första gången det strular till sig just där...hur 17 BYTER man utlämningsställe då? Det är ju posten som skickar till dem? Någon som VET vem man kontaktar? Hmm..posten..kanske ? ;)

Åker ut till Tyresö nu snart och ska sitta på min kompis veranda ikväll tänkte jag..åhh..tänk om man hade en EGEN tomt  med en villa med uteplats när det är sånt här väder...men stan har ju sina fördelar det med..ibland :P

Vad ska ni hitta på då?:-)

Kram Hannah

Håll tummarna för mig att de hittar paketen på Måndag..vad gör man annars?

Posten har ju skickat avier att paketen finns på 7-11...

30 kommentarer
amelie

ser trevligt ut!

Matilda

a en trevlig kväl!

vicky

håller med uteserveringar är en av de bästa sakerna med sommaren, synd att det inte har funnits så många tillfällen i år :/

Malin

Hoppas du får en trevlig kväll! Tänkte passa på att fråga dig en sak, har du satt i mer extensions? ditt hår ser fortfarande ganska tjockt ut på bilderna. jag satte i mitt i maj och tycker att det har tunnats ut lite grann. Funderar på om man kanske skulle sätta i ett par till om frisören tycker att det är bra. Frågade dig eftersom du i princip är den enda bloggaren som ger bra svar på kommentarer. Ta hand om dig!

L EA

låter roligt. Jag håller med, verandor är toppen. Själv blir det nog en balkong ikväll =)

Molly

men dumma 7-11 att krångla så..

anina

middag hos vänner =) ha en trevlig kväll!

mia dh

så lite som möjligt, gissar att jag kommer att somna tidigt. Ha det så trevligt:)

Anonym

du ser ut som en i mumin, kommer inte ihåg vad den heter:S

Fröken SötSur

Härligt att sitta på en uteservering och sippa på något smarrigt:)

Anonym

SKAMLÖS REKLAM: Parfymen "Angel" från Thierry Mugler i presentbox för oslagbart pris! Enbart en halvtimme kvar till auktionsslut.
http://www.tradera.com/auction/auction.aspx?aid=46130173

Cecilia

Åh vad härligt:)
Angående din avi så är det nog posten du ska ringa till. Har haft några paket som varit på vift med och posten har alltid lyckats spåra dom även fast jag fått avier från mitt vanliga utlämningställe och de i själva verket inte alls varit där. Kram

jennie

de låter ju trevligt ;)¨
jag har jobbat..och nu ska jag sova..
ha de så bra

samantha

Hoppas du får en kul kväll!

Käthe

Ser ljuvligt ut. :)

Jessica

håller mtummarna :D

julia

kvällen ser ju hur kulut som helst ! söt bild också !

Niklas Eriksson

Du får inte något paket-ID när du beställer? För då kan du ju söka rätt på paketet via postens hemsida.
Paket-ID brukar komma på bekräftelsen man får vid beställningen.Den bruka komma i ett mail, iallafall ifrån de företag som jag beställer ifrån.
Du kan inte få skicka paketen till någon kompis, som bor på annat ställe i stan?
/Mvh Niklas

Lotta

I vissa webshopar kommer automatiskt upp de utlämningsställen som finns i närheten och så kan du välja redan när du beställer. Det kan iallafall jag göra (hos typ HM & LaRedoute). Om du inte väljer så gör programmet det åt dig. Kolla detta nästa gång du beställer// Kram

Johanna

Uteserveringar är det bästa på sommaren! :)
Vid vissa webshoppar kan man välja utlämningsställe när man beställer. Hoppas du får paketet snart!

Jenny W

Men fy vad störande med paketet!! Jättefin bild på dig var det iallafall! Kram/Jenny

Anonym

Du ser ut som du hade en trevlig lördag :) Ha en bra söndag...

Anonym

Men, du: vem ÄR den där puman som är med på flera av dina bilder...?

DMH/Samuel

(Ursäkta: det var bara Darth Vader som skrev det förra inlägget - ifall du blev sur för min benämning!)

Hanna & Amanda

vilken fin tjej! kolla in vår blogg

Mimmie

åh, söt bild!

hannah

Malin: Jag brukar sätta i några stycken/byta ut ungefär två gånger i kvartalet..det blir ju en kostnad..men det ser finare ut tycker jag om man fyller på lite efter hand eftersom man tappar en del av schampoo, fön,borstning bad och sol..Så visst kan din frisör sätta på några till, det är ju onödigt att byta ut dem som fortfarande sitter bra! :-) Lycka till!

alexandra

varför har du spännen i håret hela tiden? inte nått elakt alltså, men du kanske borde testa utan, de vore fint:)

hannah

alexandra: Jag har det för att få bort luggen från aniktet..och jag har det inte jämt..jag varierar mig :-)!

Nicklasedel

NICE SITE WELL DONE