Beautyplanet

image2714
Först ut med en presentation blir ordern från Beautyplanet.

Ni som läser min blogg vet  ju vid det här laget att jag har vissa "  bas-produkter   " som jag inte klarar mig utan...någon längre tid.

Till dessa hör bla.
YSL Touche Eclat nr 002
Clarins Screen Mist
Biotherm Line Peeö Yeux ( undergörande ögoncreme)

Dessa tre "bas-saker" var nästan slut och fick åka med i ordern denna gång.
Jag passade även på att testa en för mig ny  produkt från Biotherm   .
Det är en ultralätt fuktcreme som heter Biotherm Biopur Melting Moisturiz        .
Den tillhör samma "familj" som de andra Biopure produkterna och minskar porer och mattar ner.
Jag lovar  att berätta för er vad jag tycker om den sedan!

För Beautyplanets stora utbud och priser kolla in hemsidan!

Försökte trixa lite i Paint..blev dock inte såå lysande ..;)!
18 kommentarer
Nadja

Åh va roligt med nya saker. Jag behöver oxå beställa nytt... rengöringen och ansikstkrämen från den gröna serien i Biotherm gäller de för mig :D

anina

Åh så kul med beauty products! Jag använder biotherm (den blå serien) är jätte nöjd.

Kristina

Älskar CLARINS produkter:)

Åsa

Jag gillar den serien från Biotherm, jag känner mig så... ren med Biotherm i ansiktet.

sexleksaker

Many thanks!

erica

jag funderar på att beställa YSL Touche Eclat nr 002 ( precis en sån som du har ) men hur är den i färgen?! Btw, vet du om Cliniques ögonkräm All about eyes
är bra? ;D hehe

sofie

Läs & kommentera min blogg :D

Matilda

clarins e superbra!

Sabor

Härligt med nya smink/hudprodukter ;)

Lida

Den där biotherm krämen är underbar. Jag har den!

sofie

hejhej:)
titta gärna in och var med i "gissnings tävlingen" på min blogg, lycka till!

Karin

har varit i din stad ett par dagar och shoppat som en galning:) jag förstår varför jag bestämde när jag var liten att jag skulle flytta till sthlm, kommer alltid älska den staden!

L EA

Personligen har jag bara bra erfarenheter av Biotherm =)

hannah

erica: jag gillar inte All About eyes så mycket..Biotherm Line peel är mkt bättre ;)!
YSL nr 2 passar de flesta..den är ljus men drar åt gult istället för rosa(nr 1 är rosatonad). Lycka till!

mikaela

häliga beautitips ! :)

mikaela

häliga beautitips ! :)

Stina

Tips: www.strawberrynet.com är billigare på Biotherm än Beauty Planet, dessutom fraktfritt.
Även Cliniques smink är billigare där än på exempelvis BeautyFrog.
På www.cheapsmells.com kan du köpa Clarins Screen Mist för ca 250 kr + frakt (De tar ca 30 kr per produkt för frakt till Sverige).
Det är roligt att handla smink, men det roligaste är när man fyndar! Många bäckar små... gör att man kan handla mer! =)

Chanelle

Jag undrar om du testat Biotherm Biopur Melting Moisturiz nåt ännu, och när kan man vänta sig en recension? Nyfiken.