Accessora

image2715
I veckan kom ju som bekant äntligen mitt paket från Accessora.
Det var ju inte Accessoras fel att det dröjde utan posten som hade missat lämna det till 7-11..men men..bättre sent än aldrig !
Jag hade beställt  TVÅ Chich Shine Rouge  , men det ena, Ballerina,  är restat så det dyker upp senare!
Jag hade även beställt den omskrivna mascaran, Mirenesse Secret Weapon    ,även den var tyvärr restad..men..ska bli kul att testa sen när den åter finns i lager.
Någon av er som prövat den ?

Det som kom med i detta paket var då:
CHICH SHINE BRAZILIAN
(Perfekt rouge för ljushyade som vill ha ett bra bronzing rouge, det blir inte för mycket! Är man mörk tror jag man tycker det blir för tamt dock)
DUWOP IGELS VARIETY PACK
 (Tre oilka ögonpads-par med olika ingredienser som man kan återanvända.
Lägg dem i kylen och ta fram dem och använd före en fest eller dagen efter. Motverkar mörka  ringar, piggar upp etc. Återkommer när jag prövat dem mer!)

Söt Strandväska i Vitt! Tack Accessora!

Kolla in Accessoras hemsida för priser och vidare sortiment!
2 kommentarer
yeh-yeh girl

Det där rouget har jag varit så nyfiken på.

hannah

yeh-yeh girl: Det verkar bra, väldigt liten ask, men helt ok!=)