Verkar vara många...

...som har haft samma problem som mig idag med Traderas modemingel..att det krockade med något annat=(
Synd..jag tror det var en mycket trevlig kväll!
Det är trist att tacka nej till saker stup i kvarten, man vill ju gärna gå på allt....roligt!
Verkar som några har varit på blogg.se möte, det har dock inte jag.Men möte har jag varit på.

Glöm inte att det är sista dagen/kvällen att tävla i Gissa året Tävlingen!
(Du hittar  tävlingen några inlägg längre ner på bloggen)
Imorgon   presenteras vinnaren och det lilla  priset  från Mavala här på bloggen!


3 kommentarer
Malena

Jag missade också Traders modekväll. men dom har ju strulat så mycket med datumet också. Det går väl fler tåg antar jag.
Kram M

hannahsthlm

Malena: Ja..jag vet..Förra veckan hade jag verkligen planerat in att gå men så blev det ju ändrat.. igen..såå..jaa..inte lätt att få ihop allt!
Kommer nog fler tillfällen..som sagt:)!

Olavalvilde

Your website is extremely interesting