Snabb snabbare snabbast


Tummen upp för snabb leverans :-)!

Nu har jag äntligen kommit hem .
Har laddat upp med diklofenak tabletter (typ Voltaren) i brist på recept.
Fick en paket avi i förmiddags som jag passade på att hämta ut nu ikväll på vägen hem.
Trodde att det skulle vara från Eleven   (beställde en sak i fredags)men det var en beställning från Accessora   som jag lade in i Söndagskväll..sent.
Det kallar jag snabb  leverans!

En av  produkterna  verkar  verkligen toppen  ! Om jag hinner ska jag lägga in bilder osv. ikväll!

Nu  ska jag ta hand om en trött  Lilla-E...

Hannah♥

4 kommentarer
Malin

Ja Accessora är ju snabba :)

hannahsthlm

Malin: Ja verkligen!=)

My

det där var nog en av de vackraste bilderna jag sett på dig! När du såg så avslappnad ut.

hannahsthlm

My: Åhh..tycker du det..tack!=)