SILVER?

image2318

Här ser ni min silvertunika/klänning    jag köpte på H&M för några veckor sedan för  149 kr  .
Det är det enda  jag investerat i som är silver...Jag tycker det är snyggt, men jag passar inte så bra i det, tyvärr.
Denna tycker jag dock funkar då den är ganska "matt" och drar åt grått också !

Har du köpt något i  silver  inför våren? och vad  isådanfall?

Btw så önskar jag just nu med  två  påsklediga vilda barn  att de där design-teamet  Simon & Tomas (heter de så?)   kunde komma   och rensa bort alla leksaker från vardagsrummet och göra barnens egna rum lite intressantare..som de gjorde hos en familj i gårdagens avsnitt...annars kanske jag  får göra det själv?
 Ni ser ju...jag äts snart upp av leksaker...vill att mitt vardagsrum ska vara..just..ett vardagsrum och inget lekrum..hm..dream on? ! :P

Hannah♥

Svarar på kommentarer jag fått under påsken ikväll, vi har som skrivet varit borta etc. och jag har haft mycket att göra!
18 kommentarer
Angel

riktigt fin

lameilleuse

Jättesöt! Jag har ett par högklackade silversandaletter och en aftonväska i silverlurex som min mamma virkade i skolan. Det får räcka!

hannahsthlm

Angel: Tack:-)!

lameilleuse: Ahh..låter superfint:-)!

Cicci

Jag har bara köpt ett par silver ballerinor, det får räcka för mig :)!

Käthe

Jag tänkte inte satsa så mycket på silver men det har blivit tunikan du visar, nagellack och leggings. :)

mia dh

Hade tänkt mig ett par silverballerinas (hade guld förra sommaren) men tror jag hoppar det eftersom jag inte hittat någon modell som jag gillar. Fin tunika...

Rouge

Hihi, den silvertunikan passar dig jättefint ju! =D

Maria

Snyggt! Jag har köpt en top från Acne som är silver/svart. Det räcker nog för mig :)

anina

Verkligen fint!

emma

Den var ju superfin! :) Du har förresten inga bra tips på hur man ska lägga rouge? Hur jag än lägger det ser det bara helknasigt ut, tycker då jag iaf. Vilken färg ska man välja, om man är hyfsat ljus o med ljusbrunt hår? :)

therese

Köpt ett par silvriga flats.

vlina

Jag har också köpt den tunikan. Och silvriga ballerinas :)

nollåttan

jag har köpt ett par silverskor som används flitigt men som jag också lyckats halka i att jag misstänker att jag brutit nåt litet ben....suck.

hannahsthlm

Cicci: Snyggt!

Käthe: Låter lagom :-)!


mia: Tack ! Inte alltid lätt att hitta exakt det man vill ha alla gånger....

Rouge: Tack !

Maria: åhh..låter snyggt !


Anina: Tack!

Emma: Har du prövat cremerouge? Då duttar du bara lite lite på "bullarna" som blir när du ler och sen försöker du få cirklar av det som smälter in med resten av makeupen så det ser naturligt rosigt ut! Har man rouge kan det vara smart att matta ner det med trensparent puder eftersom det oftast blir lite ojämt etc. som är lätt att rätta till.
är du ljus så väl en ljus nyans av tex. rosa för en frisk söt look eller en mer aprikos om du inte gillar rosa. Ge dig inte på mörka i början..då kan det bli lite galet..fråga gärna någon i butiken! Använder du puderrouge finns det bra rougeborstar de kan tipsa om!
Lycka till!:-)

therese: Snyggt!

vilna: Snyggt!

nollåttan: Ajdååå...
















Mallis

Silvriga laggings har det blivit. Har ej använt dem än men det dröjer nog inte länge....

Är sugen på typ herrskor med, med svart är fint det med

hannahsthlm

mallis: åhh..trevligt! Nej..svart är alltid rätt
.-)!

emma

jag har köpt silvernaglack från mavala.

hannahsthlm

Emma: Snyggt!=)