Read Me

......den bara ropar på mig...min kära bok i bokhyllan som jag beställde för flera veckor sedan.
Jag svamlar nu alltså om "Alla var där"      .
Jag började pliktroget läsa den ett kapitel eller två men sen glömde jag bort den.
Inte för den var så dålig som många andra sagt, för det tycker jag inte den verkar, utanför att jag bara..glömde bort att läsa.
Nu ska jag allt plocka fram den igen och drömma mig bort till N.Y lite..

Har du läst den? Vad tyckte du?

Kommer nog med nya inlägg imorgonkväll..innan dess är det fullt schema !

Hannah♥

9 kommentarer
Maria

tack så mycket. Nej, den där boken har inte jag läst så vet inte så mycket om den:)

anina

Jag håller just på att läsa den, verkar ok!

hannahsthlm

Maria : ok=)!

anina: Ja..har hört att den blir bättre ju mer man kommer in i boken också..vi får väl se :)!

Johanna

Jag tycker den var lätt läst och det var extra kul att den i huvudsak utspelar sig i New York då jag var på väg dit när jag köpte den på flygplatsen!(Var där nu i april) Skön bok att läsa på semestern i sommar!

hannahsthlm

Johanna: Åhhh...vill också till New York=)! Hoppas du hade det underbart där!

erica

jag tkt den va gasnka bra. Lite seg i början bara ^^

hannahsthlm

Erica: Ja..den blir bättre & bättre:-)!

klaris

Jag har läst den den är välldigt bra enligt mej

Mediabattlestargalacticaclassic

Good web with cool info. Thanks.