R2-Live again!

image2351
Eller rättare sagt  r2esurrect....Så heter en hälsodrink jag tvingat i mig idag.
 Den ska ge "nytt liv" och hjälpa mot hangover...
Vet inte om man kan köpa den i någon svensk butik..har inte sett den..men någon av er kanske prövat?Eller vet?
Svårt att säga om den funkar...kanske lite..hyn ser iallafall mycket bättre ut på bara några timmar.
Min hudton har skiftat från "lite grå" till "normal".
Drinken innehåller massa vitaminer , självklart ingen alkohol men man kan tydligen mixa den som drink med alkohol om man vill under en partykväll. Det  kanske hade varit något? Inte ofta man dricker nyttiga   drinkar när man ska ut!
I Grekland tex. finns det alkoläsk med vitaminer.När jag var på Zakynthos  för några år sedan drack vi det ofta och man mådde faktiskt bättre och var piggare..var för finns inte sådana i Sverige?...

Gårdagens party-outfit  bestod ganska enkelt av:

Oversizad t-shirt H&M, svart
Jeanskjol från Killah
Legging från H&M, svarta (har silver detaljer längst ner på benen bak, syns ej på bilden)
Pilgrim halsband (mitt favorit halsband för tillfället)
Armband från H&M barnavdelning (praktiskt när man har små handleder;)
Hårspännen från H&M barnavdelning
Skor med kilklack från La Redoute (syns ej på bilden)
Rosa Juicyväska med guld-detaljer (syns ej på bilden)

Jag köpte en  ny budget-foundation igår  som jag hade igår,  från Loreal, superbra..visar  vilken imorgon !
Gjorde även några andra  budgetköp  igår som ni också ska få se.
Ibland är det kul med budget för man får med sig såååå mycket hem :P!
Vissa budget-produkter är faktiskt  bra  , jag kan gör en lista framöver på vilka budgetprodukter   jag rekommenderar ,  om ni vill det!
(En del är ju dock otroligt dåliga och bör undvikas, men samma problem finns ju tyvärr med "lyx-produkter" också)

Hannah♥
17 kommentarer
Pernilla

Listor är alltid trevliga :)
Kom med mer hårtips, vad ska man göra om luggen är för lång och klipptiden är 3 veckor bort?
**superbra blogg by the way**

Sofia

Jaa gör lista :D

Anonym

gör en lista med vilka budget du rekommenderar o vilka du tycker man ska avstå från :)

anna

Pernilla: ring din frisör och hör om han/hon kan klämma in dig för en lugg-klipp...det tar bara ca 15 min och kostar mellan 70 och 100 kr, det brukar de flesta kunna göra på kort varsel. så gör iallafall jag.

Käthe

Riktigt sött. :)

lisa

du verkar dricka jäkligt mkt :/

hannahsthlm

Pernilla: Tack söta!=)
Är luggen för lång så tycker jag du ska göra som Anna skrev i en kommentar till dig här eller gå någonstans på Drop-in..om du inte absolut måste gå till den frisör du brukar..
Kanske kan du klipa själv? kan fun ka om man inte har virvlar..har man virvlar ska man dock inte ge sig på det ;)!

Sofia: ok..det kommer i veckan :)!

Pindus: Ja, det kommer :)!

Anna: Bra tips!=)

Käthe: Tack tack=)!

hannahsthlm

Lisa: Neej..det tror jag inte..kanske 1-2 gånger i månaden :)!

hanna

måste du alltid ha klämmor så där? du ser ju fan ut som en treåring, fast med mycket äldre ansikte.

frida

skippa klämmorna och ett kilo av allt kajal/eyelinerkladd runt ögonen.

Alice

låter ju somen bra drink!

hannahsthlm

hanna: Har absolut inte alltid det men jag tycker det är snyggt för att inte alla har det..så därför kommer jag fortsätta ha det när jag känner för det ;)!

frida: Hade ingen eyeliner ;)!

Alice: Ja=)!

Amelie

Ja,gör en budgetlista.Budget kan vara bra men lyx är ju så mycket roligare,tyvärr säger min plånbok ibland nej till lyx,buhu!

hannahsthlm

Amelie:Åhh.. visst är lyx roligare men budget får duga ibland..:) Lista kommer!

Mig

Hej Hannah, nu är jag här igen. Jag vet inte riktigt varför. Jag bara är här. Godnatt.

Eller du. Jag är ju Mig: Jag är godtrogen och övergiven. Jag är själv, men inte ensam. Jag är troende, men inte religös. Jag är ingenting, men ändå någonting...

hannahsthlm

Mig: Hoppas du fick en godnatt trots allt :)!
Klart du är någonting..det är vi alla:)!

Biomasine

Wicked site. Keep up the excellent and creative work.