PRETTY IN PINK?

image2328

Åhh..visst är de  preppy i  Ralph Lauren piké tröjorna som min lilla-syster skickade med mamma hem från USA?
Jag ville verkligen att Becca  skulle ta med i julas när hon var i Sverige men då hade hon inte hittat några...i just rosa.
Nu har de sina iallafall..grabbarna..och båda gillar dem ;)
Även om W just nu är mer inne på rosa än Lilla- E...som "tycker mer om blått"...

Vad tycker du om rosa på killar?
Jag  tycker det är grymt fint om man kombinerar det på ett snyggt sätt.
Generellt är det nog så att större killar gillar rosa mer än små...:-)
19 kommentarer
Goddess

Jag tycker rosa är fint på killar också, tyvärr har jag en 6 åring som gillar blått och han är bestämd!! Den lille säger ju inget än, med sina 9 månader på nacken, men rosa finns inte till killar på bebisavdelningen om man inte vill ha blommor oxå ;)
Men däremot så har jag köpt ett par tröjor till till stora grabben som går lite mer mot lila än rosa och det går bra...lite knorr kanske..

Johanna

Jag tycker det är snyggt med rosa på killar. Dina pojkar passade jätte bra i pikéerna!

nollåttan

hihi, med backslick är det hur rart som helst....haha, visa grabbarna med backslick!! ;)

Malena

Jättesöta är dom i rosa. Vi säljer slut på rosa pojktröjor direkt i min butik, det är kul att det blivit en så uppskattad färg. Även lila verkar fungera.
Kram M

Käthe

Jag tycker det är läckert med rosa på killar när man ser att det är killar, som med dina killar. :) Tufft!

Maria

Men Guuuud så sööööt!!! Hmm rosa på killar? Jag tror det är som du säger, att det gäller att kombinera rätt. Ha en underbar helg! Kram /Maria

Maria

Men Guuuud så sööööt!!! Hmm rosa på killar? Jag tror det är som du säger, att det gäller att kombinera rätt. Ha en underbar helg! Kram /Maria

therese

Oh supersweet! Dina pojkar är hur gulliga som helst=)
Vad gällder det där med rosa på killar över lag så tycker jag att rosa (i lagom dos) är snyggt på snygga killar men rosa på fula killar blir bara äckligt.

anina

Verkligen pretty in pink!

Lottisin

åh, så söta de var! :)

Ebba

Jag tycker att det är gulligt :)

hannahsthlm

Tack allihopa! Kul att ni tyckte grabbarna var preppy and pretty i sina rosa RL:-)!

nollåttan: ha ha..ska se om de vill gå med på den frisyren..tveksamt ;)!

Anonym

Tufft med rosa på killar!

Angie

Rosa är jättefint på killar ! Tycker du är bra som sätter på rosa kläder på dina söner med tanke på att de finns så många andra föräldrar som fortfarande kör den där stilen rosa till flickan o blått/svart till pojken. Denna hemska skillnad märks ju bara så tydligt t.ex.då man går in i en vanlig leksaksaffär :S Ha en toppendag ! :D

hannahsthlm

beea: ja=)!

Angie: Jaaa..usch..allt är så uppdelat..speciellt på leksaksfronten..och..Babykläder tror jag inte man KAN få tag i rosa till killar..ens. =(
Men på större killar ser man ju mer och mer rosa så det är ju en kul utveckling..tjejer använder ju blått ..så why not?!:)!

irmeli

tycker det är helrätt med rosa, på killar med;)
Min son bär rosa om han vill!

hannahsthlm

irmeli: :-)!

Friida

Asså det är den typ hetaste färgen på killar enligt mig!:) Och på dina sötnosar blev det bara så otroligt nice =)

Fröken Roos ~

Vilka fina barn du har! Och rosa är kanonsnyggt på killar :)