PHU...

Vilken dag ! : O

Glömde mobilen och nyklarna hemma och blev utelåst ca 2 timmar innan den andra medlemmen i familjen  med nycklar hittades, ont anandes att han låst mig ute...
När vi väl kom  hem efter typ 2 timmar och 30 minuter  var det relativt mörkt och moi  hade  sådan lust att nätshoppa  för jag var verkligen inte på lysande humör..men...jag lyckades tygla  mig !
Vi  spelade  fiskspelet   istället..ni vet..när man ska få upp små fiskar  som snurrar runt med magnetspön!
Kul!!? Njaa..det är ju inte precis i närheten av nätshopping..men gratis...och så fick  det mina och Lilla-E:s
isbits-fingrar att tina upp iallafall! 

Fy  va kallt det har varit idag!
Buhhhh...; (

Ibland får man allt klaga lite ; )!

Har ni haft något exiting för er today?  : - )
4 kommentarer
Anna

hihi..kommer ihåg det där fiskespelet! Skönt att ni kom in tillslut! Anna

Fröken SötSur

Vad duktig du är som lyckades hålla dig från att nätshoppa. Så duktig är tyvärr inte jag idag. Ska skaffa Joey New Your A-line från Eleven tänkte jag;)

annika

Hej Hannah, har du någon erfarenhet av antirynk- pigmentfläckar och bristningar- cremen Strivectin-sd?

hannahsthlm

Anna: Jaa..det var verkligen lovely ;:)!

Fröken SötSur: Fy så trevligt! Du får berätta "allt" om den sen=)!

Annika: Nopp..tyvärr inte prövat!