Okej...jag med...Cover for Modette




Oteknisk  och aningen disträ som jag är kunde jag inte kopiera in omslaget hit till bloggen så ni får klicka på länken nedan för att se det!
Rösta gärna!
 Man kan ju  faktiskt vinna pengar till  shopping  :-)!

(Klicka på länken under för att se mitt omslag:)

http://www.modette.se/kampanj/?coverId=6a63c9f98b4a5e46feca3e688912c2fa





Gjorde alltså  ett cover för Modette  for fun som så många andra har gjort!
Jag har alltså  bara gjort det på skoj för jag hade en stund över, jag ville se om det funkade!
Vem som helst kan ladda upp en bild och vara med och tävla om 5000 kr i shopping-budget!
Whiii....
(Grymt många snygga och coola omslag finns det , roligt att bläddra igenom och rösta!
Gör ett  eget personligt  omslag du också vet jag!:-)

De flesta bilder jag har i min dator  är FÖR STORA för att ladda upp, det var bara någa få som fungerade..men men.....alltid kul att det funkade med  någon  bild ;)!

11 kommentarer
Linda

Vad snyggt!!! Håller tummarna att du vinner :)

fashionholic

jätte kul idé. ska genast in och spana runt ;)

Malin

Jättesöt bild på dig!:)
MEN - jag undrar varför så få har läst instruktionerna och verkligen tagit en helbild på sig själva i en favorit-outfit. Det dräller ju av "snyggisfoton" från fester och skolkatalogen, vilket ju inte direkt var meningen väl?

mezzie

Oj kika in och kollade lite vissa var ju verklgien dunder snygga :-)
Och självklart fick du en röst från mig ;-)
Ha en fin dag!
Kram

Anna

Jättefint, ser verkligen modelligt och proffsigt ut! Hoppas hoppas att man har en chans!! Har också laddat upp en bild!
Det är jätteenkelt att förminska bilder i paint och sedan spara dem igen. Alla mina foton är också alltid förstora nämligen... :) Anna

anina

Finfint, ska rösta på dej!

Fröken SötSur

Hi hi...jag ladde också upp en bild igår:) Jag kunde inte låta bli;) Nu ska jag kolla in och rösta på din...och min;) Kram.

lameilleuse

Kul grej! Här är mitt bidrag :o)

hannahsthlm

Linda: Tack! ha ha..sötis..har nog inte ens en liten chans att vinna..men det är en kul grej:)!Kram!

fashionholic: ja..många omslag att kolla runt på :)!


Malin: Tack! Ja..jag håller med..Tror många lägger upp bilder utan att tänka på det så mycket..just med modette- outfiten..Jag har ju iallafall en paljett topp..ha ha.. och paljetter är ju helrätt i vår ;)!

mezzie: :-) tack söta!Hoppas din dag varit braaa! Kram!

Anna: Ok..paint..jag är inte alls hemma på olika funktioner..gaaa:/!
Såg att du oxå lagt upp ett omslag, snyggt, har röstat!=)

anina: =) Tack !

Fräken SötSur: Ha ha..måste kolla efter sin då och rösta..såklart:)!

lameilleuse: wow! snyggt!=) Har såklart röstat!










Johanna

Gick inte att klicka på länken, men jag fann bilden iaf! Jätte fin, rösta på 10 där =)

hannahsthlm

Johanna: åhh..Tack söta=)! Nopp..nu verkar tyvärr inte läken funka längre..synd..har sett att andras länkar inte heller funkar =(!