Oh my lord..

..vilken värmebölja det har varit idag!
Har varit ute med några vänner hela dagen. Har säkert druckit två liter  vatten...


Hade  skrivit en veckans krönika  just...men... hela försvann...g**#=(
 Nu  ska jag kolla på Innan Frosten   .
Egentligen  ville jag inte se den eftersom Johanna Sällström är död....känns konstigt på något sätt...
Men...W vill se den och jag låter honom inte kolla på den själv.

Ciao!

Klockan på bloggen går fel...om någon undrar...två timmar tror jag...
 När jag publicerar ett inlägg så kommer inte rätt tidpunkt för publiceringen upp...
Hmm...någon annan med  samma "problem"?!
9 kommentarer
Tiina

Ska med se den, nu. Håller med känns konstig, jätte konstigt.

Cicci

Min klocka visar också fel! Mycket som verkar lite skumt efter de bytte server!

hannahsthlm

Tiina: Jaaa...=/

Cicci: Jaaa=(

CiiLiiA

Min klocka går oxå helt fel. Otroligt störande!

hannahsthlm

Cicilia: jaaa..mycket =(!

Emma *

Haha, jo jag märkte det hos Engla idag. Enligt hennes klocka hade hon postat ett outfit-inlägg vid halv fyra på natten (!). Men går man in och ska kommentera så visas rätt tid.

Fröken Isakson

Håller med, det känns döskumt att se Johanna Sällström på tv.

therese

Tror minsann jag har samma problem som dig med tiden. Läste ett gammalt inlägg och det stämde ju inte alls med tiden jag skrev det...

hannahsthlm

Emma: Ja..klockan verkar ha varit konstig inte bara hos mig..

fröken Isakson: Ja, så himla konstigt...=/

therese: mmmm=/