NYA TUNIKAN

image2295

..jag shoppade i Lördags ser ni nu här.
Den kommer från  Åhlens  , är av märket  att (deras eget märke) och kostade 250 kr  .

Jag fastnade för de söta puffärmarna och för att man kan ha den som kort klänning till leggings.
Rutigt hänger ju med även i vår och färgmässigt passade den ju moi!

Lilla-E har hjälpt till att fota, eller...han har tagit alla foton, så himla duktig! Han ville dock aldrig sluta ta kort så när jag skulle ladda upp dem  till datan sen var det typ 20 rutiga kort som fladdrade förbi...ha ha...nu har jag raderat lite..om man säger så:P

Jag kanske ser lite galen ut men jag fick liksom försöka följa med kameran ..han stod inte alltid still ;)!

Vad tycker ni? Hmm..är rutiga tunikan en keeper?
Har lappen kvar bak så jag kan fortfarnde lämnta tillbaka..vore kul att höra er åsikt!:-)

Hannah♥
23 kommentarer
anna

Den är faktiskt jättesöt! Helt klart en keeper =)

mia dh

Behåll den, riktigt söt tunika...

nea

jättefin ju! gillar färgerna...

nollåttan

söt och annorlunda, men varför så mörk i färgerna??

Sandra

Så himla fin den var på dig!!

Katarina

Jättesöt! Kul att se en bild på dig framifrån, du tar nästan alltid bilder från sidan. Varför?

Milla

Den provade jag också och den är e supersöt men tyvärr fick jag så breda axlar i den.
Hoppas du kommer trivas i den!

Tess

snygg tunnika =)

Jenny

Jättesöt, definitivt en keeper:)

denise

den e skitsnygg! =)

Marie

Nä, jag tycker den ser tantig ut. Dessutom är den lite trist i färgerna. Ingen vår/sommar tunika precis.

Käthe

Jättefin klänning. Jag tror jag såg den hos Åhlens förra vecan och tänkte att den är absolut snyggast här. :)
Jag får väl lära sonen snart att ta foton. Han tycker det är himla kul framför kameran och se hur fotona blir.

hannahsthlm

Tack för alla åsikter!=) Jag tror jag behåller den!

Johanna

Jag tycker om den, snyggt med fler färger!

Petra

åh den va ju riktigt söt!

N

Nej, ingen keeper, och går deffinitivt inte att ha som klänning till leggins! No affens, men i din ålder tycker jag inte det är snyggt med för korta såkallade "klänningar" till leggins.

Iof är det inte snyggt på någon med förkorta saker till leggins!

hannahsthlm

Johanna: Tack!

Petra: ja!=)

N: ha ha..det var den roligaste kommentar jag fått på länge;)
Jag har haft den hela dan och älskar den =)!
Leggings är väl just det man ska ha till korta saker? Annat är det väl om man är barbent eller har tunna strumpisar..eller har jag missat ngt ?=)

anina

Jättefin!

Tiina

Jag tycker du ska behålla den, passar dig jätte bra.

Jenny W

Helt underbar var den! Behåll behåll behåll!!

hannahsthlm

Anina: =)

Tiina: =)

hannahsthlm

Jenny W: Tack söta..den är behålld=)!

Magda

Himla fin!