Missa inte!

image2313image2314

Jag  säljer en  Smashbox Trio Eye Shadow    och  Matte Cashmere  foundation  till mycket bra utropspris HÄR!
Kanske något för dig?



Själv har jag tagit det så lugnt , så lugnt idag, är det inte det man eg. ska göra en  långfredag  ?
Nästan läst ut  Alla Var Där och ätit way to many  Lions   .(såndär choklad..)
Klimparna är inte hemma just nu utan kommer imorgon igen, så jag passar på att "vila upp mig" lite!
Man har inte så mycket ro att läsa annars...ha ha..konstigt så tyst det är här..nästan lite scary..:O

Vad har ni gjort?

Imorgon ska vi på påskmiddag och på Söndag åker vi bort med några kompisar eftersom det är ledigt även på Måndag.
Skööönt...:-)!

Hannah♥
7 kommentarer
Angel

Mamma fyller år i dag så kollat present till henne då vi ska fira henne i morgon =) trevlig kväll

hannahsthlm

Angel: åhh..roligt med kalas!=) Trevlig kväll på dig med!

Ellen

nä vad synd att köpa en för mörk foundation. Själv är jag blekast i världen och har jättesvårt att hitta en bra foundation. :/

hannahsthlm

Ellen: Du borde pröbva Dior Pure Light i nyansen 100..den är jätte ljus och passar bleka!

Goddess

Glad påsk Hannah!!

Amanda

Glad påsk ! :)

hannahsthlm

Goddess: Glad påsk!

Amanda: Glad Påsk!