Igång igen...

..med nätshopping tror jag bestämt jag är..Hmm...Jag som var så duktig förrut..i flera veckor!
Passade på att springa och hämta ett paket från H&M och ett från Beautyplanet idag.
Det från H&M var groteskt fult, på mig, och kommer åka tillbaka så snabbt som möjligt men  det från Beautyplanet ska ni få se imorgon. Hinner inte fota nu...
Har inte bestämt mig för om jag ska behålla hela ordern eller returnera något, ska tänka på saken!

Det som kom i paketet var:
♥Clinique Superdefense Cream med spf 25
♥Biotherm Line Peel Eye Cream
♥Biotherm  Biopur Instant  Touch Por
♥Clarins  Expertise 3P Screenmist Spray

Den sista produkten, sprayen från Clarins,låter som en mycket intressant sak.
Ska fungera som en vanlig ansiktsmist men även skydda mot  elektromagnetiska vågor från tex. datorer.
Lär vara den första i sitt slag och även om man nu  inte ska tro på allt så är jag sugen att pröva :-)1

Känns som jag borde returnera åtminstone en  produkt....behöver nog inte allt...:o
Har du prövat någon av produkterna? Vad tyckte du om den isådnafall? Berätta gärna!

Hannah♥
5 kommentarer
LipGloss Bitch

Jag förväntar mig en fyllig recension av clarins sprayen, är så sugen på den :)

hannahsthlm

LipGloss Bitch: Japp..om jag bestämmer mig för att behålla så kommer det garanterat=)!

anina

Vad kul med paket! Vore kul med en recension!

Ha en underbar dag!

hannahsthlm

Anina: Ja det kommer sedan när jag testat lite!=)

Ha en toppen helg!

Lina

Clarins E3P är riktigt bra faktiskt! =)