Hmm..

.....ingen som prövat något från   Suki  ?
Jag behöver  verkligen en ny  ögoncreme  ..men frågan är ju om denna  är den  jag behöver... :/
Man vill ju bara pröva..men då kan man ju inte returnera..såklart..så det blir lite svårt!
Det som får mig att tvivla är den starka doften   av lavendel    som man känner tom. genom förpackningen!

Har  du prövat  något från Suki? Kanske tom. denna lilla burk jag fick hem igår,   Suki Eye Tissue Repair   ?
Skriv gärna en rad..jag behöver verkligen  råd!

Vinnaren och priset i GISSA ÅRET !TÄVLINGEN presenteras under eftermiddagen! Håll utkik senare idag alltså!

Hannah
16 kommentarer
Felicia

Nej, har tyvärr inte provat Suki. Men doftar den för starkt skulle jag nog avstå! Kram :)

hannahsthlm

Felicia: Ja..det lutar åt det..tyvärr..Kram!

Cicci

Jag har provat nån ansiktsolja från dem och den var väl okej. Men som sagt grejerna luktar starkt och det kan man ju lätt reagera på...

Malena

Det låter inte bra om det doftar så starkt av en ögoncreme. Inget jag skulle satsa på . Huden kring ögonen är ju bara 0,5 mm tunn och väldigt känslig.
Jag använder en ögoncreme från Mary Kay med uppstramande effekt och ålderförebyggande. Den är jätteskön och så är det pumpflaska vilket är bra.

Kram malena

hannahsthlm

Cicci: Jaaa..jag är tveksam...kanske borde prövat en ansiktscreme först och inte en ögoncreme..hmm:S!

Malena: Nej..jag känner detsamma...tänk om man blir helt röd kring ögonen av den..man vet ju inte:S!
Den från Mary kay låter bra, det är verkligen svååårt att hitta en ögoncreme man trivs med ..tycker jag! Kram!

mia dh

Inte testat suki tyvärr, men vill bara önska dig en bra dag...

hannahsthlm

mia dh: Tack söta du=)!

Fröken SötSur

Jag har testat sukis velvet creme och den gillade jag inte, luktade så otroligt starkt att det stack i ögonen. Kolla in recensionen, kommer inte riktigt ihåg vad jag tyckte mer. Kram.

Marie

Jag har nog testat ALLA ögoncremer som finns utan att uppleva något synligt resultat. MEN, för ett par månader sedan hittade jag en som är helt fantastisk. Kolla denna länken för produkt:http://uk.clarins.com/main.cfm?prodID=759
Den tog bort både svullnad och mörka ringar på en vecka! Helt otroligt faktiskt.

hannahsthlm

Fröken SötSur: Oki..ska kollas in:-)! Kram!

Marie: Låter ju verkligen wow! Ska kika vilken det är :-)!

Ebba

Jag vet att Amanda från shopping.blogg.se har testat några av Sukis produkter och varit nöjd..
Men det lät ju inte så bra om doften var stark :S

hannahsthlm

Ebba: Nej..just när det gäller ögonen blir jag lite osäker..man vill ju inte få tårar osv. av en ögoncreme för att den är för stark..och denna luktar verkligen mycket lavender!Lovar:)!

LipGloss Bitch

Jag är ett stort fan av sukis produkter, men ögonkrämen är absolut ingen traditionell sådan. Jag har den och använder den när jag får torra fläckar på ögonlocken eller vid brynen (jag har psoriasis så sånt poppar upp ibland), den funkar också att använda kring läpparna för att släta ut och förebygga torr hy. I konsistensen är den precis som en fet allroundkräm, typ Egyptian magic eller badgers balm - lite vaxig liksom. Det gör ju att den inte går att använda dagtid om man vill att makeupen ska sitta kvar. Den svalkar och läker när jag är fnasig, men jag skulle inte använda den som en "vanlig" ögonkräm. Jag tror inte den är till för det heller, den heter ju eye tissue repair. Doften tycker jag dock inte är några problem, den känns väldigt mild på. Hoppas min lilla recension hjälper till :)

hannahsthlm

LipGloss Bitch:Nej..den ser verkligen vaxig ut i burken..och jaa...jag tänkte nog att det kanske inte skulle bli en hit dagtid när jag såg den..Dock uppfattade jag inte riktigt att det var den balm konsistensen på den när jag klickade hem den=/! Jag brukar ju få lite torra eksem ibland så frågan är ju om man ska spara den ändå och använda den vid sådana tillfällen? Eftersom du tycker den funkar för det..=)
Åhh..svåååårt..Jag skulle ju så gärna vilja pröva..men det går ju inte förrens jag bestämt mig..=/
Aja..jag får se hur jag gör. Tack för recensionen!:-)

Pokergirl

Annars ställer ju agenturen ut suki på skönhet och hälsa mässan nästa helg så då kan du ju prova produkten där innan du bestämmer dig! Jag gillar eye tissue repair men använder den bara till natten eftersom den är så fet i konsistensen. Men den är toppenbra för mig som lätt får eksem runt ögonen, läker över natten!

hannahsthlm

Pokergirl: Jo det är sant..jag hade nog dock varit tvungen att returnera den innan dess. Nu har jag ju beslutat mig för att behålla och änsålänge är jag super nöjd =)! Tack för tipset!